Nejste přihlášen/a.
93 je normální teplota, to že některá auta mají kvůli lidem jako vy jenom 3 teploty: studený, ok a přehřátý neznamená, že ty ostatní stupně neexistují a že s nimi nelze normálně jezdit...
VAG rozhodně 3 teploty nemá.
Docela přesně ukazuje 70 až 85.
Až pak je to tupé pole 85 - 108cca.
Pak zase ukazuje jak má.
čidlo teploty je odporové, takže hodně závisí na stavu vedení, konektoru a v neposlední řadě i čidla. Jak se to po cestě k budíkům nasčítá, tak tu odchylku může dělat cokoliv výše uvedené.
Naslepo můžete čidlo vyměnit.
Ideálně změřte na čidle odpor při 20C a při třeba 90C. Pomůže Vám i třeba zavařovací teploměr na ovoce. Ten má většina lidí doma. Pak dle tabulek lze srovnat, zda je čidlo vadné či je vpořádku.
Případně se koukněte diagnostikou, jakou teplotu dostává ŘJ motoru. Co ukazuje budík může být i jeho chyba. Ne chyba čidla.
Doporučuji, hledejte primárně autoelektrikáře. Ne autoservis, kde umí jen přemontovat díly a měnit gumy
Origo AUDI autorizák také není záruka. Už to neumí...
Nevím, zda Audi má NTC nebo PTC.
Na to ukazování teploty lze upravit eeprom i do O1. Přímo dump v ní, přepisem hodnot. Nemusíš to dělat ručně v hexadecimálu, ale nějací kluci nadšenci od GolfIV udělali jednoduchý software do wndows.
Stačí dump načíst v softwaru, pak si tam zatrhneš třeba i staging rafiček nebo právě to ukazování teploty nebo u polodotu, aby ukazoval i dojezd na zbytkové palivo a pak ti program vyedituje novej dump, kterej tam vložíš. At už přes vyletovanou seriovou pamět nebo přes vagprogramer nebo kcomander.
hledej vagtacho temp gauge nebo obecně cluster mod golf iv, atd...
Určitě najdeš
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.