Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Ukončení pojistné smlouvy na povinné ručení

Od: pr odpovědí: 10 změna:

Prodal jsem moped u kterého jsem měl placené povinné ručení u pojištovny Kooperativa a potřeboval bych to povinné ručení zrušit. Dá se to vyřídit i nějak přes internet bez návštěvy pobočky a máte s tím někdo už nějaké zkušenosti? Po přihlášení do Klientské zóny jsem tam možnost zrušení smlouvy nikde nenašel. Našel jsem pouze Žádost o ukončení pojistné smlouvy ( koop.cz/...). Je tam ale mj. uvedené, že "Totožnost pojistníka nebo jiné osoby se ověřuje na základě předloženého platného průkazu totožnosti (občanský průkaz, cestovní pas, řidičský průkaz nebo povolení k pobytu)." a z toho by vyplývalo, že to přes internet asi bohužel nepůjde, protože přes internet jim asi nepůjde předložít OP k ověření moji totožnosti.

 

 

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

mathew

2x

Já jsem u ČSOB jenom vyplnil on-line formulář a bylo hotovo. Žádné ověření ani nic dalšího nikdo nechtěl. Pak už jenom přišel mail, že žádost byla vyřízena a peníze poslány zpět.

 


2x

Vyplňte tu žádost o ukončení, připojte kupní smlouvu a odešlete. To je vše.

 

jm

1x
Bankovní identity nebo e-občanky využít nelze? Bych se divil
pr

To já se taký divím. Bankovní identitu lze využít pro přihlášení do jejích Klientské zóny a to je tak asi vše k čemu je ji možné u Kooperativy využít. Pro ukončení pojistné smlouvy to asi nejde (alespoň nevím jak) když tam na tom formuláři mají přímo uvedené, že totožnost pojistníka nebo jiné osoby se ověřuje na základě předloženého platného průkazu totožnosti. Předpokládám, že asi budou trvat na předložení OP a ten jim přes internet asi nijak nepředložím. E-občanku nemám, ale ta by mi v tomto případě také asi nebyla nic platná.

 

sosacek

0x

Zavolat na pobočku a nechat si poradit. Dělají to schválně složité, aby nepřišli o "dušičku".

pr

Telefonovat na pobočku by asi bylo zbytečné, protože by asi chvíli zjištovali jestli to přes internet nějak vyřídit jde a nakonec by mi asi sdělili, že bohužel budu muset kvůli tomu přijít s OP na pobočku si to vyřídit. Takže nakonec asi budu muset vzít auto a zajet do města si to na tu pobočku osobně vyřídit. O tu "dušičku" stejně příjdou, protože když už moped nemám (je prodaný) tak povinné ručení na něho stejně zrušit musím aby po mne nechtěli zbytečně ho platit na další období a také aby si nový majitel pokud na tom mopedu bude chtít jezdit mohl na něho povinné ručení vyřídit.

 

riva

0x

U Generali jsem nikam nechodil. Nový vlastník vozidlo přihlásil a pro jistotu mi poslal fotokopii nového malého techničáku. Pojištovny vidí údaje v registru vozidel a přes internet jsem požádal o ukončení pojištění a nějaké požadované dokumenty k žádosti přiložil. Žádné ověřování totožnosti, bankovní identita a podobně.

Pojištění ukončili a poslali zbytek peněz.

pr

Bohužel Generali neni Kooperativa. Každá pojištovna si to asi řeší po svém tak jak jim to vyhovuje nebo jak uznají za vhodné.

riva

U kooperativy to máte snad úplně stejné: koop.cz/...

 


0x

Než jsi napsal všechny ty příspěvky a komentáře, tak už to mohlo být jedním telefonátem zodpovězené. Ale i cesta je cíl, viz. čtyřikrát použité slovo "asi" v posledním příspěvku

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]