Nejste přihlášen/a.
Občas bývá studený spoj na tištáku přístrojové desky nebo dotek v konektorech, ale tohle spíš vypadá na elektroniku která potřebovala restart. Mobilní telefony, televize, počítače, skenery atd. se občas seknou. Známý má podobný problém na VW Caravelle, u něj to bude ale nějakým utrženým drátkem nebo spojem v konektoru.
Ty budíky už budou vadné po těch km. Hlavně spoje na letování součástek. To není zajímavé. To je běžný jev, kdy spoje zdegradují vlivou změn teplot po celá ta léta ve voze.
Pak se změní odpor spoje a přidáním odporu budík pak zkresluje nebo neukazuje vůbec. Nebo přestane fungovat immobilizér a nepůjde ti startovat.
Budíky jsou totiž řídící jednotkou se zdrojem dat pro jednotku motoru, ABS, klimatizaci, atd...
velké problémy udělala u cinovaných spojů-a že jich tam je a to nejen u aut ale všude - ta zelená EU-která zakázala do cinu na letování přidávat olovo takže ty letované spoje pak tak nějak po letech trouchniví/vysychají-promiňte mi ten neodborný výraz-a jsou problémy-
V reálu se tam nejvýš prakticky naslepo přepájí spoje a buď se zadaří, nebo to po složení funguje stejně blbě jako předtím, a nebo to přestane fungovat úplně.
Tak tomu se fakt směju, protože kdo to umí, tak toto tvrzení neplatí. Ještě jsem neopravil budíky, které by po mém zásahu zdechly.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.