Nejste přihlášen/a.
nejdnodušší-protože určitě nemáte manometr na změření tlaku s redukcí.-nebo někoho známého který by to změřil.. by myslím bylo koupit nové čidlo bude to stát pár šestek a přehodit to-nebo nechat někým přehodit-pokud se to bude chovat stejně tak asi pak se obrátit na servis/opravnu co s tím a vyhodnotit cenu případné opravy ...v žádném případě pokud se to tak chová nejezdit aby se předešlo velkým škodám...
Troufnu si tvrdit, ze kdyby bylo jen spatne cidlo, tak kontrolka sviti hned po startu (respektive ani nezhasne) nebo pri nejakych vyssich otackach, nez volnobeh, ne po az po nejake dobe jizdy. Teoreticky pujde promerit/vyzkouset, prakticky to nechte na servisu.
@bery: Driv na to mel koncern 2 cidla a vyhodnocovaci rele. Ale porad je mi divne, ze by se kontrolka rozsvitila az po cca minute jizdy-pokud tazatelka tu minutu nejede z kopce na volnobeh. Nebo ze by ta "vyhodnocovaci logika" mela nastaveno az takove "zpozdeni"?
Porad stale plati, ze nejlevnejsi reseni je za 100,- koupit nove cidlo.
Správně je to: teploměr mezi 75-105 ukazuje 90 (zkrátka +/-15°C)
... mezi 70-110 to už by bylo mooc
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.