Nejste přihlášen/a.
To zalezi na tom, co je podle Vas trochu orezle. Rez na napravnici nicemu nevadi a nez prohnije skrz taktez chvili trva. Aby "oprava" k necemu byla, tak to znamena napravu vyhodit ven a to asi delat nebudete. Pokud jsou jeste viditelne stopy puvodniho fabrickeho nastriku, tak jeho sundanim a patlanim cimkoliv jinym udelate akorat vice skody, nez uzitku.
Pokud to nemá před TK, nechat tak. Neodborný zásah může být příčinou zásadní koroze v budoucnu.
Jestli to už na TK musí do cca. 3 měsíců, najít si autolakýrnu, ta provede kompletní očištění a nástřik podvozku. Ceny jsou od cca. 3tis (živnostník ve vlastní garáži) po xx.xxx,-Kč.
Nicméně - kvalitní oprava zajistí ochranu na 6 a více let. Investici jsem třeba u mého Punta neváhal zaplatit. Auto z roku 2005 je stále "jak nové".
Orezliny řeším očištěním ocelovým kartáčem nebo větší plochy úhlovou bruskou s brusným copánkovým kartáčem a na to po odmaštění barvu Hammerite, případně Alkyton-ale to spíše jen na ten podvozek. Je to jednosložková barva, takže nanášet na to další bavry na bázi rozpouštědel je těžší, ale dá se. Můžeš to dokonale očistit a odmastit až na kov a nastříkat 2K systémem, tj. barva+tvrdidlo, případně 3K systém--barva+tvrdidlo+urychlovač tvrdnutí/zasychání, ale tyto přípravky jsou většinou jako velká balení minimálně tak na půlku auta, ale v případě, že na to kápne brzdová kapalina, tak se nerozpustí tak rychle, jako ta Hammeritka.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.