Nejste přihlášen/a.
Dobrý den uvažuji o koupi od známeno pěkného zachovalého Peuegota 308 1,6 HDi. 84Kw 220tisích najeto. Mám ho v plánu používat denně na trasu 10-15km do práce a zase z prace to samé, mimo město přes obce tzn těch 50 km v hodině. Mám se mu raději vyhnout? nebo to bude snašet motor dobře, zahřeje se vůbec atd... Děkuji za pomoc a třeba i ti co ho mají. Prosím o upřímnost.
Nemáme puga ale Cítu -C4 se starším motorem- 1,6HDi 66kw jezdí denně trasy cca20km do a 20km z práce Motor=auto už má nalítáno hooodně přes 300kkm , chytá i v mrazech výborně.Při teplotách do cca-5°C je na provozní teplotě (kapalina) po ujetí cca3km. Na motoru měněno jen utěsnění sání turba, jinak běžné věci -rozvody při cca250kkm, spojka dtto . Jinak pravidelně výměna olej a filtrů.Nepíšete rv ale všeobecně- HDi jsou docela dobré motory jako takové s výjimkou patnáctistovek HDi. Nejvíce problémů s nimi bývá ohledně ekokurvítek-konkrétně co se týká nádrží a čerpadel na aditiva (eolys a další -PSA používá víc druhů..) další problémy s eletrikou.
Osobně bych se na Vašem místě nebál ani skrze ty "krátké" cesty, Osobně jsem jezdi s dvoulitorvým hadem ve dvou modelech (Xa a XP) a cesty do práce kolem 5km. Motory -jeden při zvrakování (těžká koroze a vada převodovky stále v dobré kondici a druhé šlo do světa., kdy s mím paní jezdí cca 10km trasy do práce. Zde pak jedině VČAS měnit olej doporučené klasifikace + olej.ftr,pokud servis tak nedoporučuji autor.servis a mechaniky koncernu. Zde výhradně mechanika co dělá Peu a CTR, mj. protože standartní diagnostika u těchto nestačí-zde musí být výhradně original diagnostika DiagboxLexia.Fungují pokud to mechanik umí i čínské klony diagboxulexia.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.