Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, je tu majitel nějaké Tesly...ideálně Modelu 3, který by mi dokázal odpovědět na následující otázka?
1) Jde u Tesly zjistit jestli byla stočená, je potřeba nějaký speciální diag tool?
2) Je hodně velkej os*r žít s EV pokud bydlíte v bytě, na sídlišti a musíte se spoléhat pouze na veřejné nabíječky?
3) Jak je to s osvobozením (zpoplatněná dálnice, parkování) pokud bych měl RZ na přání a nezačínala by EL?
4) Ovladatelnost - nemusí mít člověk strach, když si koupí LR zadohrab, že by ho to poslalo do škarpy nebo je dual motor bezpečnější?
5) Jak je na tom antikorozka? Přece jen je to americký auto, netuším, kde se ty Tesly vyrábějí ale jestli v USA, tak tam takový věci moc neřeší.
Děuji!
Mám dvě elektra. BYD zadohrab a Nissan předohrab.
2) vše záleží na vašich potřebách. Kolik denně najedete km a podobně. Jinak třeba u Kaufladů se dá nabíjet přez ČEZ rychlostí 50kW za 6,6 Kč/kWh.
3) Dálnice jsou zdarma, jen se budete muset každý rok registrovat jakoby jste tu známku kupoval. SPZ začínající EL nemusí ani to.
4) Pokud pojedete rozumně, tak se nemusíte bát že vás to vytáhne ze silnice ven. Zrovna Tesla má docela dobré tyto asistenty a má dokonce nějaký snow mode. Pokud ale pojedete jako tatar, tak vám nepomůže ani čtyřkolka.
5) Vše může zreznou. Doporučuje se vystříkání dutin. Ti co kupují auta na 3 až 5 let tohle ale neřeší. Takže čím starší, tím větší pravědpodobnost problémů s korozí. Jinak model 3 který tady můžete koupit, se vyrábí v německu a v Číně.
Takže si to shrňme. Zkušenosti nemáte, ale máte stále potřebu něco plácnout. A úplně nejlepší je dožadovat se srovnávání stáří 20+ elektromobilů, když první Nissany Leafy mají teprve 14 let. Já mám 13ti letého a stále slouží. A minimálně příštích 5 let s ním ještě počítám, protože to je perfektně bezporuchové auto.
bery: Tak rád a s úsměvem přispěj zkušenostma srovnáním reálných parametrů a nákladů na provoz a údržbu nějakýho 20 let starýho elektro a atmo benzínu/lpg...
Ostatní se taky rádi poučí.Když sem ty reálný zkušenosti nedáš,tak jsou to jen kecy v kleci.
Počkejme na Štíra, ochotně vysvětlí.
k bodu 1) Nikdy neříkej že něco nejde,ale vzhledem ke stupni komunikace s výrobcem asi velmi těžce
2) Ideálně rychlonabíječka TESLA, ale záleží odkud jste, u obchoďáku nabijete taky
3( Od poplatku je osvobozeno vozidlo podle druhu pohonu - PČR má registr vozidel takže ví .Vyskočí jim auto s povinností platit s nezaplaceným poplatkem
4) POZOR platí fyzika,asistenty vás nezachrání.U nás v zimě si nějací mlaďoši v zatáčce urvali přední poloosu o protijedoucí auto,. Mohl za to řidič Tesly, který spoléhal na asistenty. Je tam zrádné zrychlení - nelsyšíte moor - zvlášt v zatáčce na mokru/ledu může být problém .Při normální jízdě sedí krásně
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.