Nejste přihlášen/a.
Není odvěci se zaměřit na brzdový a spojkový spínač. Blbě se to diagnostikuje a dělá to občas tyto nahodilé závady zdechnutí. Při dobržďování za tepla motoru. Spojka, brzda a umře...
Stejně tak slabá baterka, která by měla být min. 60Ah k vůli elektrohydroservu. Doporučuji EFB od Exide.
Baterku v tomto případě změřit pouze bezzátěžovým testerem na měření hodnoty EN normy proudu.
Ta slabší baterka by to mohla být taky, občas to blbě chytalo.Když jsem teď po měsíci stání dotlačil baterku do plných,chytá krásně
Tam je problém i ten, že při startování padne napětí třeba k 9V na jednotkách a ty se resetují.
Pak chybí adaptace klapky a ta se špatně vrací do vychozí polohy, protože ji ještě nemá adaptovaanou jízdou nebo diagnostikou.
Ale častěji blbnou ty pedálové spínače. jednotka pak nepozná, kdy je vyšlápnutá spojka a brzda. Signály jsou do ECU motoru k vůli regulaci výkonu a i bezpečnosti, aby při nefunkčnosti EPC regulace plynového pedálu na servo klapky, aby nezůstal plnej plyn a šlo zabrzdit. Brzdový spínač nuceně vypne regulaci plynu, at už je zmáčknutý jakkoliv. Další potřeba je pro tempomat. A brzdové světlo má svůj extra kontakt mimo. Spínač je dvojitej.
Opravdu se vyplatí koupit EFB baterky i když nemáš start-stop. Jsou kvalitnější a dobíjení je stejné.
Tam jde ale o to, že po startu s velkým poklesem vyjíždíš na trasu z neadaptovanou klapkou, která může takto zahaprovat.
Všechny Fabie 1 a 2 s klimou mají min. 90A altík, takže pak už je za jízdy opravdu jedno, zda je tam malá (špatná) či velká baterka.
Jenomže EGR je na těchto 63kW elektrickej a je dobře diagnostikovatelný včetně DTC kodů závad a vždy se objeví v ŘJ motoru s nějakou potíží, když je.
Navíc na 100% vždy rožne MIL žlutou kontrolku motoru.
Děkuji za radu, ale tohle ten problém nebude, to auto ani necuklo, jako by najednou "umřelo", tma
Ta samá motorizace,občas chcípne po současném sešlápnutí spojky a brzdy .Před křižovatkou když dobržďuju na spojce se zařazenou rychlostí ..Proč to dělá netuším.Zajímavé že na 2 křižovatkách pokaždé,ostatní jak kdy
Taky se mi stalo, stejná motorizace. Sjížděl jsem prudký kopec, zařazeno za 2, bez plynu, mírné dobržďování. Pod kopcem křižovatka, obvykle jdu do zastavení, tentokrát ne, plynulý průjezd křižovatkou v minimální rychlosti, přišlápnutí spojky a přidání plynu... a nic. Auto zdechlo. Naprosto plynule, bez jediného škubnutí, bez zvukového projevu. Doklouzal jsem mimo vozovku, vypnul zapalování a znova nastartoval. Chytlo, jako by se předtím nic nestalo. Diagnostika nic, nula... Stalo se jednou, bude to minimálně čtvrt roku. Od té doby klid
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.