Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Dsg převodovka

Od: t22 odpovědí: 4 změna:
Dobrý den,
Chtěl bych se zeptat, mám octavia 3 2.0 tsi 140kw dsg dq381.
Nyní se mi stalo, že jsem měl zařazené písmeno D a držel jsem brzdu na vlakovém semaforu. Pak když vlak přejel tak jsem brzdu pustil a auto se nechtělo rozjet. Musel jsem preradit na pismeno P a pak na D a už to šlo.v čem by mohl být problém?

 

 

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


1x
Zkusím si jen tipnout. U dsg je údajně nutné při stání na místě na brzdě ji mačkat silně, pak se spojky úplně rozpojí. Při slabém mačkání pedálu je spojka lehce v záběru (chování jako u hydroměniče). Pokud to byla taková situace, je možné, že po chvíli došlo k rozpojení/vyřazení, aby se spojka zbytečně nehoblovala. V tom případě by funkce byla správná a problém mezi pedaly a sedadlem
t22

Jo to chápu. Ale proč pak musím přesunout do polohy P a pak zase do polohy D?
Tak to neporadím, řídil jsem krátce snad jen 2 auta s dsg, ale asi to bude nějaká bezpečnostní funkce, buď kvůli ochraně spojky, nebo proti nechtěnému rozjezdu, případně nějaký mezistav, co elektronika vyhodnotila jako chybu a preventivně vyřadila.

 

007cz

0x
Napadá mě jen aktivovaná funkce autohold, rozdílným sešlápnutím brzdy se rychlost navyřadí a spojky jsou rozepnuté, naopak se spínají.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]