Nejste přihlášen/a.
Zdravím, ahoj.
Touha po Oktávce mě přešla, protože jsem se zamiloval do Arteonu. Padly mně do oka dva kusy, jeden 1.5 TSI s manuálem 2021, najeto 2021 za 550k...prodává ho dealer Škodovky co má dobré hodnocení, nevidím v tom problém. Trochu mě mrzí ten manuál ale 1.5tky mají suchý spojky a těm je možná lepší se vyhnout?
Druhý je dvoulitr 140 kw, v plné palbě, 2020, 79k najeto, 625 tisíc Kč. Prodává soukromník. Trochu jsem hledal a auto bylo na inzerci 18.3.2024 za 790 tisíc, 2.4.2024 za 759 tisíc...za tuto nebo přibližnou cenu jej koupil současný majitel, který s autem za rok najel 7 tisíc km a 14.4.2025 dal auto na inzerci za 645 tisíc Kč a teď o 2 měsíce později šel s cenou dolů o 20k.
Možná jsem paranoidní ale trochu to ve mě vzbuzuje divný dojem.Týpkovi jsem psal maila s žádosti o info, neodpověděl. Pak jsem mu psal SMS o VINko, stroze poslal jen kod, ani nepozdravil. Oproti ostatním autům v inzerci je dost levný, celkem mě záráží ta ztráta na hodnotě a hlavně to, že si někdo koupí auto, najede s ním jen 7k km a pak ho se ztrátou 100 tisíc i víc prodává? Na auto bych se měl jet zítra podívat, ale nevím, jestli si k tomu vzít profíka nebo jak moc obezřetný být. Té 1.5tky v manuálu bych se absolutně nebál díky Škoda Plus. Co myslíte?
Arteon je pěkný, ale když se podíváte co se dá za 800 tisíc koupit tak pochopíte proč to musel skoro o 200 tisíc slevit a stejně to nikdo nechce. Kdo by totiž utrácel ty prachy za ojeté 1,5 TSi, když může mít nové auto a nebo Jaguára, BMW, Mercedes, ve kterých bude mít dotyčný i motor.
Ta 1.5tka stoji 550k, ale ano, je to drahý. 1.5tka v automatu s nájezdem 30k jde sehnat ve trojkové Oktavce za 400k a i to mi přijde jako přepal za 6 let staré auto. U Arteona člověk dost připlácí za vzhled. U prémiovek jako BMW, Mergl mam strach se servisu. Arteon je přece jen koncern na MQB, takže na servis to bude přijatelnější
Predem upozornuji, ze jsem v tom nejel, ale trochu bych se bal, aby ta 1,5TSI nebyla slaba, obvzlaste nebudete-li jezdit sam.
O tom, ze to obecne nejsou slabe motory na sviznou jizdu nepochybuji, jen mam trochu obavy, aby to platilo i pro 1,5t pohotovostni a 2t maximalni hmotnosti arteona.
Ono je rozdil, zda Vami jmenovany AGU rozpohybovaval 1,3t vazici octavii 1. generace, nebo 1,5TSI o 2 metraky tezsi Arteon...
To kazdopadne. Otazkou je, zda dani za pohodlnou prepravu nebude neustale kvedlani saltpakou, aby se ten ingot alespon trochu pohodlne hybal kupredu.
jaký auta se prodávají? Opravená? To nikdo neudělá... Nejvíce se prodávají auta, která se co nevidět pokazí a budou vyžadovat opravu. Případně auta, která už pokažená jsou. Pokud to auto někdo koupil, prd najel a s velkou ztrátou prodává, tak tam bude nejspíše hodně drahý průser. Věřil bych, že i za více jak těch 100k. To auto smrdí na 100 honů. Pokud o něm uvažujete, tak si vemte velmi dobrého mechanika.
Další variantou jsou pak kradená auta, která mohou být po technické stránce v pohodě, ale je tu ten problém že o to auto můžete přijít.
U takto mladych aut bych to rozhodne nezobecnoval. Proste je to 4lety auto, splaceny a po zaruce, tak jde z domu. Proc ho mel nekdo jenom rok a prodava ho dal je taky mraky moznosti.
U 4 roky starého Golfa mi praskly šrouby na ojnici. To že je auto mladé, v dnešní době nic nezanmená. Obzvláště když automobilka těm autům věří natolik, že sama nedá větší záruku než je ze zákona.
Tak praskle srouby na ojnici asi nebudou uplne bezna zavada, kterou mohl nekdo predpokladat a proto se auta zbavuje. Timto zpusobem uvazovani byste si nemohl koupit zadnou ojetinu po zaruce (a i v zaruce by reklamace prasklych sroubu ojnice byla asi dost obtizna)
Byl jsem se na to auto podívat, pán byl velice transparentní. Je to bouračka, mělo to trefený kapotu, levý přední blatník a zadní pravý blatník a dveře. Koupil to od týpka co dostal prachy od pojištovny a už to nechtěl opravovat. Pán se věnuje veteránům a celý auto si opravil sám. Není to poznat, ale samozřejmě je záznam v Cebii a nebylo to dělaný autorizákem, což považuju za problém, že to pak bude víc ztrácet na hodnotě při dalším prodeji. Případný kupec bude čtvrtý majitel. Je to ČR původ, má to najeto 81k km, volant byl lesklý jak po taxikářovi. No i kdybych ho ukecal na 600k tak je to podle mě moc.
Je to krásný ale je to strašně dlouhý, příjde mi to ještě o kapku větší jak trojkový Superb, přemýšlím jestli to pro jednoho člověka není moc a jestli se nedívat spíš po Golfu.
Zdravím,
ani jsem nereagoval dříve, každému je totiž co po chuti , to po vidině.. Rozumíte..
Někdo chce velké hezké auto nové, někdo starší, někdo neví, ale chtěl by to velké, sice starší.. a tam vznikají problémy...
Ale, zmínil jste se ,jestli by vám nestačil i např. Golf..
Pokud ano, pokud slevíte z vašich požadavků, tak dle mého uděláte dobře.
A za tu cenu si můžete odvést nové auto a ne řešit nějakou bouračku a bůhví co.. Je to prostě riziko.
A hlavně, koupíte starší auto a vždy bude starší, jen později více staré a staré atd..
Za vaši cenu co přemýšlíte, můžete mít Golfa nového, se zárukou, jen otočit klíčkem a jezdit a jezdit.
Takže je otázka, chcete pětileté auto s vadami nebo bourané, nebo nové? stačí vám Golf?
(A kdybych neměl Golfa přes dvacet let, nebo tedy dva, oba nové, nepíšu)
Vše je o motorizaci a výbavě. Golfy jsou aktuálně (web volkswagnu skladová auta ihned k dispozici) od něco přes 500 tis. Jasně že jde o 1,5 Tsi s 85kW. Pokud chcete víc, jděte níže na stránce a 110kW máte za přes 600 tis. Nové...! Dále je výbava atd.
Otázka je jestli jste závodník a chcete nějaký větší výkon, který v podstatě nevyužijete.. (nikde u nás)
Dají se tam sehnat slušné cca levné kousky, záleží na období.
Jen jsem napsal svůj názor, pokud vám nevadí (menší) auto a nové, vyprdněte se na bouračky a vše okolo.
Přeji hodně štěstí při výběru..
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.