Nejste přihlášen/a.
Konkrétní typ Vám nedám, ale ideově celoroční pneumatiky považuji za nesmysl. Alespoň v mém případě.
Když je sjedete pod 4mm, tak v zimě je již nepoužijete. Budete muset koupit nové. K těm starým to bude chtít koupit sadu disků a v létě je zase namontovat na auto.
Tím pádem máte zase dvě sady pneumatik a pak je lepší mít jednu sadu čistě letní a druhou sadu zimní. A jste tam, kde jste.
Akorát, že s tímto řešením máte správné pneu pro danou sezonu. Žádné univerzály pro všechno.
Můj názor. A to se starám o tři auta v rodině.
5 let bude jezdit na nových/ zánovních, po ojetí na 4-5mm střelí někomu jako letní a sobě vezme nový. Dvě sady kol neojezdí, zestárly by mu a i s dobrým vzorkem by to byly brusle...
Bral bych něco z prémiovek.. Jinak nová celoročka je na sněhu asi jak čistokrevná zimní ojetá na 5-6mm - dá se ale rozdíl je velký. Směs měkká jako zimní, větší bloky / míň lamel.. Prostě kočkopes, jinak to nejde.
Spotřeba prakticky stejná. btw já mám na zimních menší spotřebu než na letních, = vyšší spotřeba zimních je mýtus. Valivý odpor závisí mnohem víc na na konstrukci/ kvalitě pneu než jestli to je zimní nebo letní.
S "pokud nejezdíš hory" nesouhlasim, poslední zimy jsou ve znamení námraz a ty potkáš i v polabský nížině, spíš je to o tom kdo jezdí do práce v 5 ráno a námrazu potká každou chvíli nebo kdo může počkat do deseti hodin a jet po mokrým.,
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.