Nejste přihlášen/a.
Podle mě ten brzdový štít je obojetný na levou i pravou stranu. Dle toho se provlékne jednou dírou bowden ručky a druhá nevyužitá se zašpuntí.
Felicia na ty plastové hříběčky měla přípravu. Vrtalo se to do těch šrafovaných plošek. Ploška byla šrafovaná schválně, aby na tom místě byl minimální styk s paknou. Ve šrafu se dobře držela i speciání vazelína, která byla jako takové šedé lepidlo nebo jako hustá zubní pasta jako kaše. Jednu dobu se ta vazelína prodávala v pytlíčku společně s těmi čepy.
Takže určitě mazat, ale né jen tak něčím, jinak dojde ke kontaminaci paken a k nebrždění.
Nenamazané to drhne o štít a na křižovatkách typicky po padnutí zelené na semaforu všechny Feldy nebo auta s paknama udělala "kvík"a pak se rozjela, jak uvolnili pakny a drhly o štít.
Fabia a Feldy po roce 99 už měli na brzdovém štítu otvory předpřipravené na ty plastové hříbky.
Fokus, tam bych to netunil. Může být pak pakna moc daleko od štítu a bude se třeba příčit. Mazat ovšem ano.
Plošky kde se plech pakny dotýká štítu máznout keramikou nebo mědí. Spešl vazelína na brzdy TRW tam nemá význam - ta je kvůli reakci s prachovkou a těsněním pístku, prase na bubnovce je úplně mimo..
FF s bubnama jsem měl a nic nepískalo V bubnu jsem se nehrabal, nebylo potřeba, šel z domu asi s 200 kkm a buben pořád OK... Zato aktuální s kotoučema vzadu - tam se třmen moc nepovedl.
Žádný podložky z plastu nepřidávat!
Na autodoc je hezkej univerzální videonávod, dokonce i jak správně namlátit ložisko do bubnu kladivem (vážně, když se umí tak to jde i kladivem bez poškození ložiska)
Koukám trtr to sem dal - tam to maže mědí, jen minimální množství na plošku dotyku..
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.