Nejste přihlášen/a.
Lamy jsou i v servisech, to si moc nevybereš.. Zaplatit servis neznamená jistotu že to bude OK, přestožeč by mělo.
Už jsem viděl po servisu péro vzhůru nohama (který drhlo o kastli, takže už při vyjetí z heveru na to mechanik musel přijít, i tak to zákazníkovi předal jako OK)
Taky to s prací nemusí souviset a že to začlo po výměně péra je náhoda...
Ale spíš tam něco podělali.. Napadá mě třeba poškozený homokloub když náboj z těhlice vyndavali jebáním kladivem do náboje, podobně vymlátili čep řízení apod. Taky kloub tyčky stabilizátoru nemusel přežít demontáž/ montáž, to taky umí pěkně klepat, to bych dokonce tipnul jako pravděpodobné...
Můžeš sem napsat detaily jaký auto/ rok/ motorizace, co všechno/ co přesně se měnilo - jaký konkrétní díly použili včetně čísel dílů (najdeš na faktuře nebo krabicích , jak to dělali, jestli proběhla kontrola geo atd. Bez toho to je na dálku věštění z koule...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.