Nejste přihlášen/a.
Na Dacii mě vadí to nekvalitní zpracování všeho. Koberce, plasty a jejich uchycení, pohodlí. Dělám autoelektro a dřív jsem domontovával handsfree a podobné ptákoviny napříč všemi značkami.
Naopak mě oslovuje Toyota a Nissan.
Tak na to fakt nemám čas, abych projížděl auta a psal recenze. Jsem rád, že se občas "urvu" a sednu ke kafi a internetu. Teď zrovna tisknu schémata a zase pádím k autu.
Mrkni do inzerce na nějaký Pathfinder nebo Hilux. Za ty prachy by to šlo.
Nebo menší něco jako Qashqai a tam bych bral M9R motory původně od Renaultu předělané s Nissanem.
Pochybuju, že by kvalita šla za tu dobu nahoru.
Už jen ten tažák pouze na 1000kg. Kde asi ušetřili, že?
A nedělám si iluze, když i Škodovka nebo Mercedes začal kvalitou jít dolů co se týče použitých materiálů a zpracování. Mercedes a povrzávjící plasty nejsou dnes závadou, ale vlastností.
Jo, je to jen naleštěná skořápka. Proto i ten tažák do 1000kg. Těžší tahání by to auto asi prasklo v kastli na svarech
@bear: Jak jste prisel na to TZ na max 1t? Krome te fullHybrid verze maji vsechny TZ na 1,5t, coz je uplne normalni parametr u auta s pohotovostni/max hmotnosti 1,4/1,9t. Naprosto srovnatelne treba s Kaoroq-em (ktery je teda o dost tezsi), a ma taktez 1,5t (krome nejsilnejsiho benzinu a nafty)...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.