Nejste přihlášen/a.
@martinus... Spíš, jestli to není v rámci EU zas nějaká nová směrnice.
Podobně se totiž ve své době měnil smysl předních mlhovek. Škodovka u starého Favorita měla zapojena přední mlhy tak, že při dalkových světlech se odpojovali relém. U pofaceliftu Favorita už šlo svítit dálkami i předními mlhovkami. Nebo se to týkalo zadní mlhy? Už nevím... je to dlouho.
Škodovka v dnešní době v té 3. tí generaci (Rapid, F3, O3, S3, Citigo) dokáže dle kódování na vývoz upravit nejen smysl klaksonu, aby troubil i bez klíčku, ale třeba u DRL denního svícení, aby svítila v zadu obrysová světla bez RZ světel. Ve střední evropě toto konfigurované pro domácí trhy není a tak DRL svítí jen vepředu bez obrysovek.
Svícení DRL s obrysovým je kódováno na vývoz na sever (Scandinávie)
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.