Nejste přihlášen/a.
Mušky maj oba, a to takový že ekobuřt nebrat. Chlazení, olej v sání a pak si ho cucne, rozvod v oleji a ucpávání sacího koše ol. čerpadla kouskama gumy z řemenu, LSPI = praskající písty a blok motoru v přepážce mezi válcema. Výsledek generálka motoru za ca 50k. Přijchází to i při dokonalé údržbě a stalu jízdy (nutno nešolíchat ale italsky udržovat). Drahá údržba - výměna rozvodů 20 - 50k podle servisu.. atakdále.
Jedou skvěle, ale je třeba mít rezervu minimálně 50 kolíků na ty mouchy..
Nejrozumnější je pořád 1,6 atmosféra at už variabil nebo bez..
Atmo 1,6 je i v MK3 do 2014 a v 3FL do 2018 (variabil TiVCT)
Ekobuřt 1,5 se taky moc nepovedl...
Za mne Focus čim novější verze tim horší, z Fíků za nejlepší káru pro běžný ježdění považuju MK1 FL, už MK2 je menší, těžší, hůř jede, složitější opravy.. jedinou výhodu má pevnější kastli a o něco míň rezne, dál už spíš jen samý nevýhody..
Tipo s 1,4 FIRE by mohlo splňovat požadavky...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.