Nejste přihlášen/a.
Taky může kapat výpustní kohout na plastovém kolenu u spodku chladiče. Ale to je tak nepravděpodobné, jako, když kape těsnění vodní pumpy. Pumpa spíš kape servisním otovrem při vadném guferu.
Běžné od cca120,- Kč do cca 250,-Kč. Jsou i držaší. K ceně chladiče připočtěte výměnu/práci a jste podle auta na 2-3 tis. Kč. Nebo doma, ale ta práce. Pro mě jako seniora už skoro nepřijatelné
Jinak mám vyzkoušeno a chladič, ze kterého voda za provozu tryskala velice tenkým proudem z voštiny, už 2 roky bez problému drží.
No mně to vydrželo dokud se auto neztratilo- praskla? prorezla? protimrazová zátka.., posléze chladič. miimálně pět roků bez problémů po použití uatěsnovače. Naproti tomu na dalším autí -topení, tedy radiátor v kabiněcena nového od 700kč do asi1500kč-jeho výměna v servisu kolem desetitisíc = volant a volantová tyč ven z auta, stejně jako celá palubka! a nemaje na toto místo ani asi chut ) vydržela oprava od výměny kapaliny po výměnu kapaliny , pětiletá výměna.POužil jsem utěsňovač do chladicí kapaliny .V prvním případu utěsňovač jen do vody s nutnosti nějakého nájezdu a poté pak výměna za nemrzku.
Jen doplnění. Kapalina se nikdy neleje na MAX. Leje se zastudena mezi MIN a MAX na šev baňky expanzky (nádobky). Tam, kde je půlen ten míč (nádobka ve tvaru míče).
Pokud to nalejete na MAX, tak za tepla voda vystoupá přes a unikne přepadem a potřísní lak v motorovém prootoru a bude ho žrát. Pak to tam rezne.
Klidně. Buď kapalinu a pak dolejt destilkou nebo si to smíchat v kanystru a pak plnit mix do baňky. Lze tak i tak. Systém si to zamíchá sám.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.