Doufám, že tak všeobecnej nadpis přiláká někoho se znalostí tématu, takže k věci Napadly mě 2 nejasnosti. Když odpojim řídící lambdu, jede motor dál podle předešlé naučené adaptace ltft, nebo přepne na základní tabulkový hodnoty? A druhá věc, bez řídící přední sirokorozsahovy lambdy, bere pro řízení délky vstřiku v potaz signál ze zadní skokový kontrolní, nebo prostě jednotka jen ví, že je směs chudá/bohatá, ale nic s tím nedělá? Pokud to neplatí nějak obecně, tak jde o motor 1,6avu. Totiž kromě toho, že me to teď napadlo jde o to, ze i s odpojenou přední lambdou motor někdy jede různě. Pro příklad x-krat pozorovaný totéž, stejná situace - 100km/h na pětku, podlaha, aktuální spotřeba cca 13-14,5/100, směs podle zadní lambdy chudá a slabota. Jindy, někdy klidně už par vterin na to nebo před tím, spotřeba 15-18/100, směs do bohata a tah lepší. Egr zaslepenej auto na LPG. Zadní lambdu jsem neodpojoval, že by na to měla vliv, respektive se jednotka snažila tím náhodným ochuzování nějak pečovat o stav nebo funkci (nefunkčního) katu? Přemýšlím, co tu zadní lambdu hodit dopředu místo odpojený přední, jestli by se to nechovalo lip...
Poviem to asi tak,predná lambda sonda kontroluje aká je bohatá zmes a zadná kontroluje katalyzátor,obe kontrolujú množstvo kyslíka. Širokopásmova je ešte riadená riadiacou jednotkou. Ak chcete vediet viac o sondách tak tu: Len je to platené. diagacademy.cz/...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.