Kolik to ukazovalo tech otacek? Pokud chcete vyloucit cerpadlo v nadrzi, tak pomesit kanystr s naftou na kapotu a hadicky od tandemoveho cerpadla primo do nej. Jeste bych si overil, jestli neni problem s prisunem vzduchu. Rady se kousaji klapky v egru.. ale to by jste si asi vsimli, protoze ten motor pak startuje jak sici stroj, setrvak utika starteru.. pak to jeste muzete nastartovat na startsprej, jestli se chytne, tak je problem okolo vstrikovani
Sprej me bohužel napadl až pak doma. Otáčky přesně nevím, mám pocit, že to skákalo někde mezi 140-180 a behem třeba 10 sekund točení se maličko zvyšovaly, ale jen nepatrně, buď to bylo jen mazáním a zvyšováním proudu ohřívající se baterky, nebo to nějaký nepatrný množství nafty dávalo, ale z výfuku to cítit nebylo. Chcipaci klapku jsem kontroloval, jestli je otevřená a taky jsem si říkal, že i se zavřenou by to aspoň mělo snahu slibovat a muselo by to hulit. Vůbec právě netuším, co u toho PD naftu zavírá, jestlu nejakej ventil, nebi je to čerpadlo nějak řízený? Poznala by jednotka chybějící napájení výkonový části, kdyby odešlo třeba relé v boxu vedle baterky, který údajně slouží k jejímu napájení?
Otacky musi ukazovat aspon 250 myslim, jinak se nebude vstrikovat nafta.
Nějakej takovej problém vím že bývá snad s teplyma startama, ale zastudena jsem o tom neslyšel. Pocitově ty startovací otáčky byly "zdravý" a i přes zdatně odolávající baterku jsem to nejmíň půl hodiny měl preventivně na silných kabelech od svýho vedle stojícího auta s dobíjením přes 14,5V a ani to nic nezměnilo.
Dá se kouknout na dobu vstřiku přes vag, abych viděl, jestli jednotka "vstrikuje" a problém je za ní na výkonový straně, nebo "nevstrikuje"= problém je na straně vstupů do ní, něco jí v tom brání?
A co to šedivý relé v boxu u baterky, nemůže mit na svědomí nefunkční výstupy jednotky pro akční členy, aniž by o tom jednotka věděla? ( To jsem ani neověřoval, protože bych to nepředpokládal, když i třeba abs si tohle zjistí, ale začínám váhat).
Kdyby bylo rele v haji, tak si myslim ze se neda ani pripojit vagem. Az tak jsem to nezkoumal, jestli to pri startovani ukazuje nejakou vstrikovanou davku.
Předpokládám, že ta jednotka musí mít minimálně 2 napájení, zvlášt pro logickou a výkonovou část (jako abs nebo rádio), ale je mi divný, že by takovou základní věc jako problém v jedný části nepoznala. K čemu slouží relé 100 v boxu u baterky? Nemůžu to nějak dohledat
Díky, je to takový skoro poutavě podaný
Nedalo mi to večer jsem tam zajel zase chvíli pátrat po příčině. Tentokrát už cíleně jsem proměřil související pojistky a jediné relé u baterky, všechno v pořádku, zběžně i konektor ovládání vstřiků co jsem odpojil, to se zapsalo do závad. Na vagu jsem koukal při startování na dávku nafty (jestli vůbec jednotka nějakou chce dávat) a číslo tam skákalo, něco kolem 10
a pomalu se zvyšovalo. Zkusmo na trochu čističe
do sání motor zamlatil. Po asi 3 minutách vypínání/zapínání klíčku kvůli čerpadlu a žhavení se podařilo dlouhým točením i nastartovat (a pak dvakrát hned po vypnutí znova), ale motor se hooodně třepe a korekce vstřiků se mezi válcema liší až cca o 5mg (-2 až +3), nejvyšší číslo je trvale na čtvrtým a u něj se dřív i teď po chvíli zapíše chyba výpadku. Takže se asi nepletu, že to vypadá na vstřiky, teď ještě zjistit, jak na ně... Nebo spíš kam s tím Vyměním filtr a špatný zhavicky a snad to někam dojede. Sešlo se to zrovna tak blbě, že kde to žhaví, tam to špatně stříká a naopak Chtěl jsem zkusit přes VCFS provizorně zvýšit startovací dávku, ale buď jsem špatně pochopil jak na to, nebo to ta jednotka prostě neumožňuje.