Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Bliká kontrolka, motor nelze natočit

Od: bodo odpovědí: 13 změna:
Zdravím všechny první okta r.v.99 kombi jednou za čas začne blikat oranžová kontrolka autíčka a motor nelze natočit když počkám asi tak dvacet minut po zapnutí klíčku zapalování kontrolka zhasne a motor běží. Teď už se to stává tak dvakrát, třikrát za měsíc. Prosím kde hledat příčinu. Děkuji.

 

 

13 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x

Skúste snímač kľukového hriadeľa.

 

fik

0x
Není to náhodou symbol "autíčko s klíčem"? To znamená, že cívka imobilizéru nevidí čip v klíči. U O1 dost častá závada, kdy na vině je kablík k této cívce (konektor konkrétně).
bodo

Kontrolka je bez klíčku hned v první řadě.

 


0x

načti to diagnostikou co v tom je za motor?

bodo

Motor akl 1.6 74 kW benzín
Zlobyly tam budíky trpělo to na studený spoje
Pak todle umí čidlo vačky
A valčil sem i stímto ale u toho neblikala kontrolka
club-opel.cz/...
Ďábel: u mě jak jsem psal to dělalo čidlo kliky, odpojení toho u vačky ani nepoznám, ale je možný že to nemusí být u akl a avu stejný.
Mě to na akl delalo to že sem to natočil popojel ke kramu nakoupil a uz problem nastartovat diag psal čidlo vačky po výměně starty na pohodu

 


0x
Sice je mi divný to popisovaný blikání autíčka, ale taky se musím přiklonit ke snímači kliky. Kupodivu na to, že jde i prostou pasivní cívku s magnetem jsem ji za 12 let měnil 2x nebo 3x na 1,6/75kw. Nemusí se ta cívka ani přerušit, možná zauraduje mezizavitovej zkrat, nebo zeslabne magnet a sníží se výstupní napětí, což se projeví právě při startu.
Motor pak dloooouze startuje a běží v nouzaku jen na snímač vačky a bezpečným přibližným minimálním předstihem, takže žere a nejede. Kdyby to bylo imobilizerem, startoval by hned a po dvou sekundách zase chcipal.

 

bear

0x

Kontrolka autíčka je immobilizér. Octa z 99 roku neumí MIL (kontrolku motoru) a není Euro 3 nebo 4.

Vada immobilizéru.

Studené spoje na zeleném konektoru do budíků (proletovat) a nebo vadná cívka u spínací skříňky či zaoxidovaný konektor u káblíku k cívce.

Běžné závady po letech na všech Ovcích.

bodo
Všem moc děkuji za odpověď a mám poslední otázku jak odpojit imobilizér
Sam to neuděláš pohledej na netu někoho kdo se tim zabejvá
bear

Přepsat v EEPROM ŘJ motoru určitý řádek.

nebo

Nouzově jde do roku 2000 zadat kod immobilizéru pomocí těch točících trnů přímo na budíkách. A dojet domů. Pak se odblokuje na cca hodinu.

Kod je na náhradních klíčích na takové vysačce z plastu.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]