Nejste přihlášen/a.
Tyhle motory jsou v pohodě za předpokladu výměn oleje max. co 10 000kkm a kvalitního paliva plus italská údržba...
To ale platí pro každej motor pokud chci aby sloužil dobře a dlouho.
Obecně zapalovací moduly zničí vadné svíčky (svíčka má velký odtrh nebo zkrat a modul se přehřívá a probije). To je to samé, jako když se mění palivové čerpadlo, tak automaticky se mění i filtr paliva. Je to i lofické. Ne?
Takže svíčky ihned vyhodit a vyměnit.
Teď to čtu (10tisíc).
Jsou pro daný motor správné?
Kolik km má motor najeto?
Změřte ohmicky hodnotu vstřikovačů (jejich cívek)
Bery... nějak nechápu. Když se mění svíčky každou třetí výměnu oleje, tak trafo vydrží vpoho 250 000km. Akorát motor nesmí žrát olej, aby ty svíčky nešli do zkratu a zanedbanou výměnou preventivně těch svíček nebyl velký odtrh, kdy jiskra místo přeskoku na svíčce probije závity cívky trafa.
Pro tazatele, pokud by se měnili trafa a jsou ještě z výroby, tak jen tak preventivně je to drahý špás. Jak se tu radilo je lepší použít kvalitní diagnostiku a ideálně LOG
U 16v VAG koncernu se většinou utopí motorovým olejem, jak jsou ve prostřed víka ventilů, které po čase přestane těsnit.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.