Nejste přihlášen/a.
Ahoj ve spolek,
v prosinci jsem dával nový EGR ventil zn. Abakus asi za 800 Kč..nechtělo se mi moc investovat. Od té doby auto podstatně rychleji topí a motor se normálně zahřeje. Předtím se zaslepeným EGRem bylo nemyslitelný mít topení na max. kdy auto začne po kilometru a něco topit a zároveň se po 7-8 km zahřeje na provozní teplotu. Z tohoto hledisla funguje EGR správně.
Ale s tím EGR ventilem auto dost otupělo na plynu, hůř jede a taky se zhoršila spotřeba. Pieburg co se dával do prvovýroby stojí 2700 Kč. Přemýšlím, jestli rozdíl v ceně je dán pouze kvalitou zpracování...kdy se dá čekat, že ten levnej po roce klekne. Nebo tam mohou být rozdíly i v elektronice, především v kalibraci, kdy se má EGR otevírat, zavírat atd. Jednotka jinak žádné chyby nehlásí.
Přemýšlím, jestli zkusit EGR vyměnit, vzít ten Pieburg případně a nebo ho teď na léto zaslepit jak to bylo předtím a neřešit.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.