Podle dlouhýho točení starteru a následných projevů (zvuk "vzduchu"- asi slyšeno od výfuku a pocitu jízdy na 3 válce) tipuju snímač polohy klikovky. Nouzově si motor vystačí se snímačem vačky, ale dlouho startuje, jede s nízkým předstihem, nízkým výkonem, vysokou spotřebou a hlubokým zvukem z výfuku, navíc myslím vstřikovače jedou společně ve dvojicích místo každýho zvlášt (jednotka nerozliší konkrétní válec v kompresi).
Aspoň u 1,6/8V z roku 2001 tohle mám vyzkoušený opakovaně.
Jinak samozřejmě, ano, diagnostika, tohle by měla vypsat i bluetooth krabička pro android za 3 dolary.
To je furt "bluetooth krabička za tři dolary", dejte tazateli radši rovnou odkaz!
Tak poraďte líp sám, já aspoň pravděpodobnou příčinu napsal a zdůvodnil. Píšu z telefonu, ještě tak hledat a dávat odkaz... To si na Alíku snad najde během chvíle každej, kdo to bude umět použít a jestli ani nenajde, nemá pro něj smysl to kupovat.
Do ty den děkuji za vaši odpověď teď sem koukal po kabelech atd zkoušel nastartovat skoro sem nenastartoval pořídil sem krátký video aby bylo jasný co to dělá