Nejste přihlášen/a.
Zdravím, pokud je to benzín, tak zapalování. Jinak obecně vlhká elektronika - nechat vše vyschnout, poté projít hlavní konektory, ošetřit kontaktolem.
Dle najetých km nemusí souviset z myčkou. Ale třeba odešlo palivové čerpadlo.
Takovej trik, lehni pod auto a zabouchej zespoda na nádrž otevřenou dlaní poplácej silou. Pokud je v nádrži u Peugota ponorné čerpadlo, tak může chytit kontakt a ještě chvilku fungovat. Pokud nastartuje, tak je to jasné.
Někdy to chce vícekrát. Hlavně zbytečně netočit startérem víc jak 4 sekundy. Musí chytit hned. Pak je to jen trápení baterky bez významu nastartovaní.
Případně pobouchat skříňku s pojistkama nebo relátkama v mot. prostoru i v kabině.
Ideálně najít manuál a skontrolovat pojistky pro motor, palivové čerpadlo, atd...
Francouzská auta mají hrozně nekvalitní elektroinstalace. Hlavně konektory.
Nebliká při startovaní na budíkách immobilizér nebo tak něco?
Pokud jsi takto schopná, tak zkontroluj, zda spíná relé palivového čerpadla a na čerpadle se objevuje napětí. Případně, zda je alespoň slyšet.
Odpoj hadičku paliva a startuj nebo dej na konektor čerpadla žárovičku třeba z povinné výbavy nebo parkovačky ideálně W5W, protože má na sobě drátky a dá se improvizovat co by zkoušečkou zapíchnutou v konektoru.
Začal bych kontrolou pojistkovnice v motorovém prostoru , a BSI. Pravdědobně je to umístěné v horní části motorového prostoru.
PS zkušenost z Ctr říká, že čerpadlo paliva neodejde naráz ale postupně-zhoršováním startů, protože se snižuje tlak paliva na lištu!
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.