Nejste přihlášen/a.
Koukám většina rádců píše nesmysly. Záleží na kupní smlouvě. Každopádně, ač to mnozí nevědí, vy jako prodávající, i když nejste obchodník, tak za prodávanou věc nesete nějakou odpovědnost. Pokud jste pánovi prodala auto na ježdění a nikoliv na náhradní díly, mělo by se jednat o auto, ve kterém lze jezdit, a ne že bude více v servisu než na silnici. Pokud auto mělo nějaké vážné závady, na které jste kupujícího neupozornila (i třeba z toho důvodu, že jste o nich nevěděla) má právo požadovat vrácení věci a vrácení peněz. Pokud se Vám ozve jeho právník, tak si ho určitě vyslechněte.
Jak píše Orion výše, záleží na kupní smlouvě. Záruka z Vaší strany je 1 rok a vztahuje se na tzv. skryté vady. To je na vady, které nebyl schopen kupující při koupi auta odhalit nebo na ně nebyl z Vaší strany předem prokazatelně upozorněn. Nebo pokud byla kupujícímu předána chybná informace o vlastnostech auta – např. že auto nebylo nikdy bouráno a kupující prokazatelně zjistí, že bylo; případně ohledně počtu najetých km.
Na druhou stranu, jsou kupující, co se takto živí a snaží takto dodatečně snížit cenu psychickým tlakem na prodávajícího.
Řešit s policií nemá smysl, leda by nátlak nepřestával a vyhodnotil se jako pokus o vydírání.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.