Nejste přihlášen/a.
Zdravím,stejný problém řeší zde kia-club.org/... ,při najetí pravých 112tkm jsou emise hodně vysoké ,předpokládám ,,častou jízdu na spotřebu"...a tím zakarbonovaný motor.
zrovna jsem slyšel, myslim, že to bylo v tv, jak pár stanic nějaká státní inspekce opokutovala za to, že měřili emise blbě, že jejich technici schválně měřili blbě, aby prošla auta, která na to neměla. dělali to třeba tím, že sondu nezastrčili dostatečně hluboko do výfuku, ale zmiňovali i jiné způsoby. jestli to je i tak jak popisujete, to nevím, ale možné je vše.
Nepíšete jaký motor ani počet kilometrů.
Míra vyhozených musí být větší, díky většímu tlaku na STK.
"emise upravit a měřit jak potřebují" doba kouzelných ponteciometrů a přístrojů bez plomby je pryč.
Můj názor je takový, že i auto s emisemi na hraně jde stále změřit a změřit... Stačí se jen podívat jaká je "úspěšnost" u mobilního měření emisí, zde nepanuje žádný zájem o to, aby auto prošlo.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.