Nejste přihlášen/a.
samo o sobě je to spíš nesmysl-u tohoto motoru(ono u většiny),jelikož motor a jeho elektronika je na "něco" motoráři automobilky spočítanej,a velmi důkladně ze všech možných kritérií,takže takováto jakože překopávka se někde projeví vychýlením z optima...jinak řečeno-bude třeba daleko víc trpět,papat palivo,čmoudíkovat-což je dobře vidět u čiplejch TDiček, a spousta dalšího...U 75 koníků lze trošku zapracovat na přívodu vzduchu,z továrny tam je to "nejobyčejnější(např.kit přímého sání,otevřený),zapalování-nějaký akční svíčky,lepší zap.kabely a vcelku né drahou vychytávkou je pořízení dmychydýlka z TDíčka(na aukru se dá do 2000),zapojit za filtr a nainstalovat co nejkolměji na klapku-to udělá z atmosférou vcelku "divy",nevím jak na 1.4,ale u 1.8(taky Renault)je to docela znát...Přívod vzduchu,a trošku i to zapalování, je asi jediná "amatérská oblast",která se dá relativně ladit(a né za 10tisíce)...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.