Nejste přihlášen/a.
Ojeté auto z bazaru nemůže být z principu kvalitní tak, jak to požadujete. Taková auta se prodávají v sociální bublině (rodina, známí). Proč by skvělé auto někdo dával do bazaru, to nedává smysl.
Bazary smysl dávají, ale je potřeba počítat s tím, aby měl člověk tak +20% ceny ještě na opravy.
Já koupil výborné auto ve skvělém stavu přímo z bazaru Toyoty. Majitel si kupoval novou, a toto nechal na protiúčet, v té době šestileté auto se 130tkm. Bazar dával i roční záruku, auto dostalo novou origo baterii přes předaním, i nové baterky do klíčků. Dodnes ho mám, bude mít 11 let a kromě běžných věcí (olej/kapaliny, svíčky, řemeny) jsem předloni musel nechal dát nové zadní brzdy (opotřebené použitím) a sklo (šutr). Jinak servis nula, totálně spolehlivý držák.
jj jen se o nich protože jsou nejvetší nejvíce ví a většinou se "chlubí" ti co vybrali špatně ale ti co byli spokojeni to nevytrubují do světa!
Povedzte Kefalín, čo vy si predstavujete pod takými slovami "kvalitní auto"?
Kolik tak do toho chceš vrazit, co s ním chceš dělat (oblíždět akce v okolních hyperqelbech a na dušičky se jet poveselit na hrob předků, jezdit každý den ve čtyřech 500km po dálnicích, jsi řemeslník a budeš vozit vercajk a matroš na zakázky, chceš ho jako kundolap..)?
Pokud osobně neznáte předchozího majitele auta (ideálně to není přímo rodinný přislušník), nebo to není vaše služegbní auto, které odkupujete od firmy a použivl jste ho jen Vy, pak jistotu nebudete mít nikdy a nikde (rozhodně ne "absolutní" jistotu).
Ano, vzít si s sebou někoho kdo autům rozumí (ideálně přímo té značce co chcete kupovat) je velmi rozumné.
Auto není mobil nebo počítač. Auto vždy vyžaduje provozní náklady a pravidelné výměny provozních náplní, jako je olej v motoru, brzdovka, chladící kap., filtry a nebo díly podléhající opotřebení jako brzdy nebo pneu či ložiska v kolech.
Pokud auto končí v bazaru, tak ho tam nikdo nedává v bezúdržbovém stavu po servise. Mnohdy tam jsou auta, která ani neudělají bez servisního zásahu platnou STK a ME.
Kvalitní auto si musíte udělat sám. Tedy koupit se schopnou kastlí a motorem a pak vše vyměnit a udělat nové náplně včetně převodovky. Pak vzniká auto na které je spoleh a které chcete.
Jinak jste jen naivní nebo tomu totálně nerozumíte. Pro takové je prodej zcela nových aut. Ne trh ojetin.
Nedělejte si iluze. Trh s ojetými auty v Německu z velké části ovládají Turci, kteří jsou schopni ještě větších prasáren, než čeští bazárníci. Mechanika s sebou do Německa považuji za nutnost! A že by Němci měnili auta jak ponožky už také nějakou dobu není pravda!
@trtr:Ale nikdo nikoho nenuti to auto prodat pres prostrednika (bazar). Muze si ho prodat za tech 150t sam, vysate, s lepsim programem z mycky a tez ocesane. Samozrejme se zakonou zarukou, kterou jinak prebira bazar. Nebo co Vam brani prodavat auta dle Vaseho obchodniho modelu? Budete pod cenama bazaru, takze nelze neuspet.
Co ma s trhem ojetych aut spolecne maslo a mliko nechapu uz vubec.
@trtr: Kdo jsou ti vsichni, co se boji bazaru? Pravda je takova, ze pokud mate auto, ktere nelze prodat v okruhu pribuznych/znamych a jejich znamych (moc stare, s drahymi vadami, problematicke, v blizke dobe problematicke atd.), tak je bazar nebo ekolikvidace rozumnym resenim.
A spokojena protistrana? V tom mnozstvi prodanych aut a s nesoudnosti nekterych lidi (predpokladaji bezproblemove auto za zlomek ceny noveho) nikdy nebude 100% spokojenost.
Bratr kdysi prodával auto koupené jako ojeté, potřeboval si uvolnit garáž pro nové, v bzaru mu za něj dali 14kKč, za kolik ho nabízel bazarník jsem se nezajímal, kdybych tehdy potřeboval auto, klidně bych mu za něj 20 - 25kKč dal. Ono je to asi tak, že všechna auta co vykoupili asi neprodají a už to že u nich ta auta jen stojí taky spotřebuje nějaký peníz. A že chtějí vydělat celkem chápu.
Tak třeba já jsem kupoval 3.5 leté auto přímo u dealera . Někteří prodávají kromě nových i auta u nich kupovaná servisovaná s jasnou historií co se jim vrátí třeba po leasingu jako třeba to moje. A i po těch létech spokojenost . Ještě k těm Ačkám , nechci se jich nijak zastávat ale mám 4 známé co od nich mají auto a asi měli kliku , on si člověk mezi bazary moc nevybere.
Kvalitní auto dnes nenajdete ani v autosalonu. No a pokud je řeč o ojetých, tak 9 z 10 soukromých prodejců jsou překupníci a v porovnání s autobazarem jdete z bláta do louže. Malý příklad ze života: Známý prodával auto se závadou, jejíž oprava by stála cca 30tis a do 15. letého auta už nechtěl investovat. Na závadu upozornil a prodejní cena byla 20tis. Auto bylo ihned prodáno a ještě než si ho kupující vyzvednul, bylo na bazoši jako bezvadné za 65tis.
Když jsem kupoval poslední ojeté auto, bylo to tříleté po leasingu. Leasingovka udělala garančku, která zrovna vycházela, komplet brzdy, protože to auto chvíli stálo a orezlo jim to, a protáhli to přes STK nikoliv proto, že by byla potřeba technická prohlídka, ale pouze aby měli protokol ohledně technické způsobilosti. To auto bylo ve slušném stavu a několik let bez problémů jezdí, ale jistotu, co se s ním dělo, to nemáte nikdy.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.