Nejste přihlášen/a.
Cos čekal, že "motor s minulostí" bude funglovka?
Realita: záruka je jen teoretická, v praxi žádnou nemáš a opravu zatáhneš ty. Běžné opotřebení a ahoj.
Oprava může být i jednoduchá a levná např. jen těsnění ventildeklu. Nebo gufero na klice. Záleží i co to je za motor..
Tak zase takového idiota ze mě nemusíš dělat. Nejde o zrovna nové auto takže sehnat nový motor by byl zázrak. Jde mi o to že už samotná oprava byla dražší než cena auta. A dávat do toho prachy nemá cenu, takže pokud ta záruka dle zákona platí, což by měla, tak to nechám opravit (reklamovat) a bude...
každý takto získaný motor má na 80 % nějaký problém a tak na 50 % velmi vážný problém
Co je prosim zdrojem teto "pseudostatistiky"?
Solidni zavedeny vrakac si v dnesni dobe nemuze dovolit prodavat 50% motoru (ci jinych dilu) s velmi vaznym problemem. Samozrejme cokoliv "mechanickeho" jeteho je vzdy loterie, ale urcite ne s takovym skore, jak uvadite.
Jen malý dotázek , o jaký motor prosím jde,? není to jeden z proslulých m,otrů 1,2 Puretech nebo 1,6VTi?
Tak to máte zakódováno mj ve VIN kódu ( U synovo C4 : VF7LC9HXC 1236547 motor 9HX, model LC9HX) Jinak na bloku motoru je to taky typ motoru)
Motor KFU, (1,6-NFU... a další ) tedy řada motorů TU je spolehlivá a pokud se o něj jeden trochu stará tak vydrží neskutečné porce kilometrů , tedy oproti výše uvedeným motorům! a tento motor se dá ve velmi dobrém stavu stavu sehnat max do 10 000kč Problém tam činí při výměně motorů jedna věc -kabelový svazek a řídící jednotky! Jediná vada motorů řady TU je v pravo vepředu bloku-hlavy motoru je umístění kanálků kdy "uvaření"motoru způsobí fouknutí těsnění a pak jde olej do vody. Oparva je jednoduchá a samodomo lze toto do 5000kč. se zárukou asi neuspějete (tedy myslet znamená niic nevědět, ale u smuvní servisu Áček?!) Asi nej varianta svěřit (bude Vás to stát korunu,ale auto Vám pak bude docela dobře sloužit) nějakému znalci opraváři-servisákovi (klíďo i garážista) prodkce Peu-Ctr. Pokud byste byl registrovaný v sz bych Vám doporučil některé takové mechaniky... Pokud vám něde teče olej =gufero cca 100kč, těsnění víka hlavy cca200, pod palici od VR do 1000kč tedy to pokud není někde prasklina -pak je to o něčem jiném, ale to by Vám teklo asi téměř ihned po "opravě v servisu.
A ještě postřeh autor.servis si naúčtuji klidně částku od cca 80kkč za "jetý" motor a nový od 120kkč výše.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.