Nejste přihlášen/a.
Kupoval jsem před lety. Šel jsem do toho, protože jsem to považoval za jistější cestu ke koupi auta s historií, že nemohu koupit vyloženě špatně. Bylo to tak, ale jen částečně, velmi brzy se začala projevovat koroze. Zpětně bych to hodnotil jako běžný nákup v jakémkoliv autobazaru, protože jsem sice koupil u autorizovaného servisu/bazaru škoda, ale to auto ve skutečnosit vlastnil někdo jiný, kdo ho dotáhl z DE, ne ten bazar. Dále na první technické se zjistilo, že chybí zápis tažného, takže jsem to zpětně musel řešit s tím servisem. Prostě zpětně v tom nevidím žádné plusy, čekal bych totiž, že nebudou prodávat auta se začínající rozsáhlou korozí a veškerá legislativa bude důsledně dořešena. Je to cca 5 let zpět.
Jak kdy. Může to mít šéfovo oblíbená sekratářka aby jednou týdně zajela pro kafe, najezdí za rok max. 500 km, auto v top stavu protože ta sekretářka neni blbá, jezdit umí a dá autu co potřebuje... Bazar tam kilometry přitočí aby těch 500 nevypadalo tak neuvěřitelně
Nebo to lítá denně po celý republice, má to 100 kkm+ a jako bonus s tim jezdí prase a na údržbu se zvysoka... Vykuk tam pak měsíc před prodejem dá nový gumy, poprvý vymění olej, stočí na 8kkm, naleští a střelí hejlovi
A takovej průměr je, že to je lehce olítaný zánovní auto... Za ty prachy mi to přijde dost drahý, vzhledem k té loterii jaká byla skutečná historie..
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.