Nejste přihlášen/a.
Zdravím, potřebuji poradit s výběrem akumulátoru pro Kia ceed 2016, 1.6crdi 100kW se start stop systémem. Originál mám AGM 12V 70Ah 760CCA (SAE) 608A(EN). Při hledání na internetu mi vyskakují baterie s vyšším proudem okolo 760A(EN) .V diskuzích jsem našel že by to neměl být problém někdo zase píše že to je problém. A druhá otázka jestli se musí kodovat. Díky za odpovědi
Dobrý den, vím že vyšší proud není na škodu ale nejsem si jistý u novějších vozů s různýma systémama a jiným typem dobíjení a baterií (AGM). Zkoušel jsem u různých vyhledávačů na náhradní díly zadávat auto a všude bylo doporučeno 70Ah a od asi 640A do 760A. Přímo tuto baterii jsem nenašel maximálně někde z Asie. A kodování jsem myslel BMS jako to má VW koncern
Auta ze start-stop systém zpravidla battery manegment mají a nastuvuje se tam zpravidla kapacita baterie, či reset po výměně. Jen asi u koncernových aut se kóduje baterie, protože jak známo, tak Němci mají všechno složitější a udává s etam i výrobce atd. . KIA 2016 věřím že battery manegment má a přes diagnostiku se výměna aktivuje. Zkus pokoumat na netu... Nedávno jsem se s tím setkal na Volvu 2015 , tam byl jenom reset a na Fordu obdobného roku taky jenom reset...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.