Nejste přihlášen/a.
To nelze takhle přece určit. Zásadní je, jaká je kapacita baterie, na kolik je vybitá, jaký proud dává nabíječka atd. Krom toho jsou dnes naprosto běžné nabíječky s elektronikou ( notoricky známá Lídlovka za pětikilo) které můžete nechat zapojenou třeba týden, protože po dobití baterie přechází na konzervační nabíjení.
Jenže třebas nabíječky z Lidlu, třeba ta nejdraźší 10A - Dává 10 A jenom prvních 10 min., pak to klesá na polovic. Protože je celá uzavřená, jinak by se neuchladila!
Týpek ani nenapsal, jestli už svítila zelená. Jestli jo tak má nejspíš dobito na 80% A když hned pojede, tak to snad dobije
Já nabíjím autobaterie klasickou hloupou trafonabíječkou a odpojuji baterku tehdy když proud (ručička ampérmetru) spadne na nulu nebo když slyším zřetelně bublat elektrolyt, to se děje běžně při 14,5V. Zatím jsem problém neměl. Naopak nevěřím chytrým spínaným nabíječkám, ty nedokážou nabít totálně vyštavenou baterku, kdežto poctivé trafonabíječce je to úplně jedno kolik baterie má . Kolik Ah má vaše autobaterie a jak je přibližně stará? Náboj dodaný do autobaterie je: "nabíjecí proud x čas nabíjení v hodinách"
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.