Nejste přihlášen/a.
Ahoj. Takto se palivové nádrže vyráběly desítky let. Z principu to bylo tak, že strana, na které nebyl kohout, sloužila jako ta skutečně poslední rezerva, po naklonění motorky došlo k přeletí paliva na druhou stranu (litr nebo méně, podle typu motorky), byla to běžná věc. Mám ČZ, JAWU, tam to bylo normální desítky let. Viděl jsem na obrázkách i nádrže, které měly dva kohouty, na každé straně jeden, ale to bylo asi spíš na vývoz. Tvůj stroj je jiné značky, ale možná je poplatný tomu (výrobce používá tutéž strategii). Třeba JAWA 50, typ 23 MUSTANG má ty poloviny propojené hadičkou. Je to typ od typu, neznám Tvé motorky. Chtěl jsi vědět názor, napsal jsem jej. *O
Nádrže ve tvaru podkovy běžně tu hadičku mají. Jinak by ta nádrž neměla smysl, protože by PH z půlky nádrže vůbec nešla vyjet. Prohlédněte to pořádně, ta spojovací hadička může být ucpaná.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.