Nejste přihlášen/a.
Při takovém nájezdu určitě celoroční, kecy že jsou k ničemu je blbost
Jen bacha na cesty do zahraniční, někde musíš mít pneu s vločkou
Celoročka je kompromis, měkká směs s lamelama jako zimní, ale lamel jen polovina. Bloky ale menší než letní. Takže dobrá je v létě i v zimě, ale výborná ani na jedno. = Pokud celoročku která na sněhu bude aspoň trochu použitelná, tak něco z prémiovek.Počítej že jako zimní jde legálně použít jen když má vzorek víc jak 4mm, pak leda dojezdit v létě (hodit si je na druhou sadu kol) (a to už nve sněhu bude bruslení), takže v zimě záleží jestli jezdíš na sněhu a jak umíš jezdit, v létě rozdíl jde zanedbat. U tebe druhou třetí zimu to bude klouzat už hodně a chtělo by to nové.
Stejnou službu ti udělá ojetá zimní prémiovka se vzorkem 5-6mm
Nová kvalitní zimní - na sněhu bude lepší o hodně, v létě se s vysokým vzorkem dlouhý lamely žužlaj a plave to, brzdí hůř než letní (tahle vlastnost s ojetým vzorkem ubývá).
Vybrat si musíš sama. Největší rozdíl je na sněhu a ledu kdy ty rozdíly mezi gumama se násobí..
Celoročka má v zimě zásadní rozdíl že je legální, takže když při těch +3 vjede někde v dolince na námrazu a nabourá, tak pojištovna neodmítne plnit.
Poslední zimy jsou v noci kolem nuly, je dost námraz a ledovek, nebo napadne 10 sm sněhu, ráno se to ujezdí, v 10 posolí a dopoledne je mazlavá kaše, takž dobrý gumy vůbec nejsou zbytečnost ani při malým nájezdu. Tim spíš že kdo málo jezdí tak není vyježděný a hůř řeší krizovky (podobně jako ten kdo nikdy nejel smykem, když ho pak potká tak neví co s tim a je v p.)
JJ, jde jen o to, aby ta celoročka měla i požadované značky. Může si třeba koupit nějaký DOT 2020 (ani to nepozná) a tam bude jen M+S ... Známe to - papír a inzerce snesou všechno. To je jako když někdo prodává za 5tis "herní pc".
Vločku a tři kopce maj snad všechny novější.. Značení jen M+S bez vločky skončilo 2017, to je už 7 let..
Ano celoročka bez vločky neni celoročka ale letní.
Vypadá to na Goodyear. V servisu Nexen, Falken... Chápu šetřivost, ale bezpečnost má přednost. A tyhle mi připadají jaké lepší střední třída. Kamarád s nima před rokem koupil auto, a je spokojený. Taky nejezdí žádné dálky, hory...
GY Vector 4s. gen3? Podle testů výborná, nejel jsem na tom ale všechny gumy od GY na kterých jsem kdy jel byly výborný (znám zimní UG7, 7+, 8, 9, na každých najeto ca 20kkm + asi dvoje letní..)
Nexen - naopak nejklouzavější letní guma na jaký jsem jel, letěla z auta i se vzorkem 6mm.. CP641 jestli dobře pamatuju...
Koukej spíš na testy a zaměř se na mokro a sníh. Recenze píšou obvykle lidi který na jiný gumě nejeli a tu novou srovnávají s pět let starou ojetou - jasně že jim ta nová připadne skvělá.
Nexen ano ale jen ty vyrobený ve Finsku. Obecně špička je GY, Dunlop, Continental, Michelin, pár dalších je dobrých, Hankook, Pirelli, Fulda, SAva/Debica, Kleber, Vredestein... Ty opravdu dobrý jsou obvykle ve všech testech na prvních deseti místech a nemaj žádnou zásadní slabinu, nikdy nekončí v druhý polovině a už vůbecne na vocase..
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.