Nejste přihlášen/a.
Tipnul bych že tam už bude chytrý dobíjení (to se start stopem vůbec nesouvisí). Nebo je zlomenej budicí drát a občas má kontakt občas ne..
Ten stěrač tipuju rozjetá izolace a holý dráty v průchodce do dveří se dotýkají, nebo uhnilá kostra a proud jde přes stěrač
Nebo nějaká součástka cykluje - kolabuje a ožívá, v alternátoru.. tranďák v regulátoru napětí nebo dioda,
Proměřit altik, případně jeho oprava-rozebrat vyčistit... dále provést kontrolu napnutí a stavu řemene pohonu pomocných zařízení (drážkového řemene na altik a tento i případně vyměnit),zjistit stáří AKB, změřit jak je na tom AKBměla by mít víc 12,6V.
PS tento motor nemá (neměl by mít) chytré dobíjení ale na stanovení zda má či nemá je málo informací!
Jinak nevím jak mžikají,ale na služebním pugu 307 světlo taky nějak kmitalo, tam to,ale bylo uložením světla v kastli-dvahorní úchyty byly opravovány po střetu se srnou nerez pásky na kotvení ytongů a šrouby -takže spojení bylo pružné a ... Ps nebylo po nehodě na pravou stranu? tam někde (u většiny pugů) vede hlavní svazek a většinou se při opravě opraví plechy ale poškozenou izolaci svazku ne a pak to tam hnije a dělá neplechu.
Ji já jen že jsem se s tím setkal tak proto jsem napsal!
Jinak asi zkusit diagnostilku co říká , jestli tedy vůbec něco BSM, BSI a kdoví jak se to kurvatka nazávaji!
Jak pořád chválím to mé Pikachu, tak nedávno mi začalo blikat dobíjení. Najeto 170tis, baterie ok. Dal jsem to klukům do servisu - vymontovali alternátor a dali jednomu specialistovi, který se tím zabývá asi 40 let. Nejdřív se člověk zaměří na uhlíky - ale i když byly před smrtí, výměna nepomohla. proměřil to - stator s vadou. Volal mi, že jestli to chci opravovat... že to bude snad 3000,- za kompletní repase. Mrknul jsem se na net a viděl alternátor za 7tis - tak jsem souhlasil.
Dali mi tam nový, protože ho sehnali v nějaké akci (nebo si to účtoval s cenou dle fakturace servisu?) za 4000,- a 500 za práci a lítání kolem...
Ten stěrač bych viděl na průšvih kabelů ve svazku do dveří.
Žádná supr akce, jestli Xsara Picasso tak zběžné kouknutí slušnej altík repas od 2 - 2,5k a rozumný funglovky 3-5k podle verze.. Ale za 4k + pětikilo OK (jestli to nebyla nejlevnější sračka za 2k..)
U PSA svítíci kontrolky vaků způsobují téměř výhradně dvě věci-kontakty pod sedačkami - v drtivé většině řidičovo- a další problém je pak špatný "volantový kroužek. Tam bych jinou zradu nečekal. ABS zase téměř vždy je to čidlem na některém z kol.
K servu nevím jak noější Berle a Partneři, ale letitý služebak , 1,4 měl ještě mechanické servo-řemenem od... i přesto, že ještě starší 106 měla už lektrohydraulické. Zde asi bude skoro jistě elektro. nevím já měl doposud na hydrocitroenech vyhrádně mechanické-čerpadlo na řemenu honilo brzdy, posilovač a pružení. Až na Pátém je to eletricky tedy mimo brzd to už ma klasiku
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.