Nejste přihlášen/a.
Jen jednou. Pak musíte opravit a STK komplet zvovu. Tyhle "barevné hudby" bývají nejčastěji způsobeny špatnou kostrou, takže bych na vašm místě ty kostry prošel a očistil.
Ano, ale cena opakované prohlídky z jiné stanice bývá jiná, než z původní. Ale furt míň než za celou.
A nebylo by lepší to skutečně vyřešit? Na STK to náhodou bude fungovat, ale v provozu to pak bude náhodně blbnout, což v lepším případě bude mást ostatní řidiče, v horším se díky tomu stane nehoda. Ono totiž se to může chovat různě, nepůjde třeba vůbec blinkr, a pak to kvůli tomu do vás někdo napálí.
Na silnici nejste sám, tady nejde o to "kouzelné" razítko, ale aby auto bylo skutečně ve stavu, že neohrožuje vás ani ostatní účastníky provozu.
Umíte číst? při blinkru svítí i covačka nikoliv že nesvítí blinkr!
Ale je fakt , že v 99% je to banalita ve formě koroze v paticích některých světel= jednodušše odstranitelné!
Umíte myslet? A kde je dáno, že když to takhle blbne, že to za pět minut nebude dělat něco jiného?
Pane mysliteli co neumí číst potažmo vnímat čtené- jsou to letité zkušenosti! ajen debil když toto projde na jedné lampě neudělá na zbytku .
Přeji pěkný den a více přemýšlet!
Jenže ta covuačka musí svítit na úkor toho blinkru. Pokud je přechoďák na kostru ve skupinové svítilně, tak v sérii s tím přechoďákem budou zbylé žárovky co jsou na jednom obvodu na obou stranách auta (brzdovky, obrysovky, couvačky). Přechoďák má tendenci se měnit. Dneska jen trochu prosvěcuje couvačka, zítra to bude ok ale pozítří se ti třeba při brždění na jedné straně místo brzdovky rozsvítí ten blinkr. Rozhodně to nech opravit, není to nic nákladného, i kdyby se na tu skupinovou svítilnu měl dotáhnout náhradní drát odkudkoliv
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.