Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Dva dotazy na motor

Od: karelulm® odpovědí: 8 změna:

Dobrý den

I. Jak vyčistit v TDI 2,0 103KW Pumpe Düsse karbon od EGR ventilu k sacímu ventilu, (aniž by uvelněný karbon zůstal na sedle ventilu), když vodík toto neřeší?

II. Jak náročná je oprava motoru 3,6, který žere 3l na 1000km, a motor jede nepravidelně? Najeto 280.000 km, na autě se střídali lidé, až se rozsvítila kontrolka motoru - žlutého kuřátka. Olej v měněn providelně v servisu po 30.000km - Long life specifikace.

děkuji

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


2x
Sice na common railu, ale na jaře jsem čistil sání od karbonu. Mechanicky + přípravky na to určenými + vapkou (po demontáži).
Konkrétně tímto. Pozor, žere to kůži, a je to nutné po čištění spláchnout tlakovou vodou, jinak to tam nechá lepivý povlak.
automoto-eshop.cz/...
Čistil jsem tím + kartáčem na vrtačce i sací kanály a horní stranu ventilů, motor jsem jsem si vždy natočil tak, aby daný válec byl v horní úvrati po kompresi (zavřené ventily).

takže jste sundal sání (sací potrubí) ...?

na motoru uloženým napříč jste čistil vapkou? vrtačkou?

dle youtube v sacím kanálu hlavy je spirála, jak jste se dostal nahoru?

D-Ě-K-U-J-I

Ano, sání + klapku + vedení od EGR ven a vyčistil mimo auto, sací kanály + ventily přímo na autě, i tou vapkou, pak samozřejmě vše důkladně vysušit a hlavně vyfoukat vodu ze všech závitů.
Každopádně přestože už tam nějaký nános karbonu byl, tak se chod motoru nezměnil subjektivně ani objektivně ale aspoň mám pocit, jako že jsem pro něj něco udělal
Fotky jsou před čištěním, nájezd 250 tisíc km. Klapka (místo vyústění EGR) byla už docela mazec.

Děkuji Vám, nějak podobně, ne-li stejně, tak jak vidím na vrchním obrázku to v mém sacím potrubí, hned za EGR vypadá. taková hrůza. Ten můj motor, teda vypadá úúúplně jinak než ten Váš TDI.

Děkuji vám a dávám BOD

 

jirib

2x
2.musí se zjistit,co olej žere...
Turbo?
Pístní kroužky?
Vodítka ventilů?
Doporučuji jiný motor z vrakoviště,třeba budete mít štěstí a nebo spoustu náhradních dílů.

BOD nebo spoustu náhradních dílů...

 

asd1

0x
Bud Vif a italská údržba,dlouhodobě, nebo komplet rozborka a mechanicky/chemicky
Motor v hajzlu, nejspíš nepomůže ani komplet generálka,ale je možnost že to bere jen přes gufera ventilu nebo turbo.. 30kkm je kurvitko navrženy na 200kkm spotřebního zboží..

taky jsem slyšel, že jsou u VW naschvál "KUR...VÍTKA" i v tom TDI je jakási hřídelka, která zamezí mazání. S tím TDI byly taky potíže, zdechalo, kuckalo.

Vytáhli jsme EGR a byl celý obalený černým karbonem a celá cesta až ke kanálům hlavy válců ( dle kamer do odpadu ) je zaneřáďěná.

Spotřební zboží, ale za nespotřební ceny.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]