Nejste přihlášen/a.
Heleďte, když je nakódovaný snímač teploty a hladiny oleje v palubním přístroji, Tedy ta spodní zátka ke které vedou 3 vodičce, tak to deaktivuje snímač tlaku oleje?
Máte to někdo prosím vyzkoušený, věděl byste tohle někdo?
ne hladinovej snímač co je dole na vaně je jeden obvod snímá hladinu a tlakovej snímač oleje je většinou okolo příruby olejověho filtru je druhej obvod oba sou pro provoz vozu duležity
hladina znak oranzové konvičky
tlak znak červené konvinky
No jde o to, že mi vytekla vana, a žádná červená kontrolka se mi neukázala
Samozřejmě už se mi ukázala ta žlutá snímač oleje, do dílny, ale to blbne už dlouho, protože mám urvani ty 3 dráty, co vedou k tomu hladinovemu čidlu... To samozřejmě potřebný není, protože to ani od výroby zapojený nebylo. To je jen taková sranda, hlídá to jen hladinu a teplotu oleja a z tohoto může stanovovat opotřebení oleje (Když se to nastaví na QG1 tuším)...
Ale prostě když vytek volej tak to mělo hlásit ztrátu tlaku oleje, a to nehlásilo! Takže kdybyste měl někdo jinej, tak to klidně zadře, Já to poznal podle zvýšený ho odporu a hluku až když to bylo úplně prázdný...
Tak je možný že třeba ten tlakový senzor nefunguje... Myslel jsem si, jestli se právě na kódováním na ten hladinový senzor nevypíná, Ale logika v tom není
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.