Nejste přihlášen/a.
já mam naftu jezdim 15km do práce a 15km zpět a neni problém
golfa s pd motorem bych na krátký trasy nechtěl je tam moc možností co už může v těchto km odejít de tam i o typ motoru třeba u BXE byl problém s ojničníma ložiskama vydřená vačka atd a opravy nejsou levný
u vás bych spíš volil nákej spolehlivej benzín
Jezdil jsem nejprve s 1,9d cesty běžně do 2,5km nebyl problém-, pak prodáno a kupující po týdnu chtěl vrátit-vrtal se prý do rozvodů a zmařil tím motor. . Pak to bylo 2,0HDi90 totéž -odešlo na korozi, 2,0 DiTD také na korozi , inu stará mazda. A poslední pak pro změnu zase 2,0HDi90 v XP. Kromě prvního měly všechny jen kat a ne FAP.
Ale nevím jak si na tom stojí koncern VW.
1,9 TDI má být silný motor vhodný na riskantní předjíždění? Tak to jo
Krátký jízdy nevadí když se to aspoň jednou za 1kkm protáhne "italskou údržbou". Auto na couračky - jediná výhoda je krouták v nízkých otáčkách kdy ženský nemají problém rozjet se, nemá snahu chcípat (ačkoliv TDI tahne spíš až od 2k), a pak těžký motor = na sněhu líp sedí, nehrabe tolik jako lehký benzíňák. Jinak už samý nevýhody: drahá údržba (víc oleje), pojistka - nižší spotřebou se to nezaplatí. A hlavně riziko čerpadlo - vstřiky a u staršího auta to je prakticky totálka.
Hledej něco s menší osvědčenou benzínovou atmosférou a mateřská = auto do kterýho se vejde kočár bez rozkládání..
225 TKM Už je trošku moc, a aspoň jednou za týden kdyby ta trasa byla delší než 10 kilometrů tak by to nevadilo provozu.
Jinak jít do levnějšího benzínu
Štíre a viděl jste elektro co by mělo najeto přes milion km? asi ne ale chrochták bez problémů. Osobně jsem takovou Čtyřistapětku měl !
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.