Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
Dnes jsem při údržbě auta zjistil vlhkost ve spoji nádržky chladící kapaliny. Naposledy když jsem do motoru koukal minulý týden mám pocit že to tam tak na 80% nebylo. Nejspíš bych si všimnul. Dle konzistence těžko soudit a v tak malém množství barva na ubousku žádná - průhledná. Nenapadá mě jiná možnost co jiného by to mohlo být než chladící kapalina.
Zároveň at googlím jak googlím, nikde jsem nenašel že by někdo měl problém s tím že by mu kapalina prosakovala ve spoji nádržky. Kapalina může unikat několika způsoby na různých místech, ale stejný problém jako mám já jsem nenašel.
Nejspíš sem s tím dnes ujel přes 120km, teplota kapaliny v normě (ukazatel na 90°C) a doba zahřátí na tuto hodnotu standartní.
Nejsem první majitel, auto mám druhým rokem a nádržka od pohledu původní a vypadá že už teplotnímy rozdíly zažila dost a unavená by mohla být. Takže to tak nejspíš bude. Někdo podobnou zkušenost? Do práce 30km OK nebo radši neriskovat a pod tlakem by se nádržka mohla roztrhnout?
Jem mi divné že voda se drží nad tím spojem a neteče, pod spojem i na spoji je to suché. Je to je nnad ním, což moc smysl nedává a žádné poškození nevidím. Pod autem je sucho stejně tak v motoru pod nádržkou.
Samozřejmě v pondělí budu řešit hned se servisem.
Jedná se o Golf 6 1,4 TSI z roku 2010 (ale to v tomto případé asi není podstatné)
Děkuji.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.