Nejste přihlášen/a.
relé hřeje proto že zustává dlouho sepnutý nebo múže mít cívka relé závitový skrat a proto hřeje
je třeba měřit vem ampermetr s rozsahem 10 ampér lěpe 20 ampér odpoj mínus do baterie a mezi kontakt baterie a svorku napoj ampérmetr
při zavřeným zamčeným autě a zacvaklim zámku kapoty musí bejt odběr z baterie max 30miliampér nejlépe 20 miliampér
při měření čekej cca 3 až 5 minut jednotky po připojení naběhnou a chvíli trvá než se uspí a proud klesne
postupně taháš ven pojistky či relé a až ten odběr klesne zjištuješ co vše je na daný pojistce či relátku za elektrický spotřebiče a hledáš problém
mohla ti odejít BSG jednotka
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.