Nejste přihlášen/a.
Zdravím, zkuste si napsat přesný typ motoru - např. 1.7 54kW F3N a pod. a taky rok výroby auta a zda je to model Ph1 nebo Ph2. Pak lze poradit. Zkusil bych projít ty konektory a očistit a prostříknout kontaktolem - sám jsem to tak řešil a řadu věcí to napravilo.
Jinak jak jsou na tom zapalovací kabely - zánovní, nebo staré a tvrdé, to jen tak mimo. R19 je celkem jednoduchá, ale občas náladová a řada věci se opraví kolikrát pouhým odpojením a znovupřipojením - zajímavé, ale je to tak. Pokud se dostanu do garáže, mohu změřit čidlo teploty - kolik má ohmů při studeném motoru.Jinak radím stáhnout příručku R19 Jak na to v PDF.
Zdravím, tak je až s podivem, jak díly na tyto vozidla postupně mizí . No zkusím kouknout, jinak radím navštívit třeba nějaký vrakáč a klidně hledat i Clio stejného ročníku, nebo i mezi Peugeoty. Když vidím tu fotku - co hadička k MAPu, není děravá?
Jinak nechci dělat reklamu, ale snad mi to admin odpustí - na Granex.cz se zkuste zeptat - borec měl dřív R19 a hodně se tomu věnoval.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.