Je pěna na víčku oleje? Co hladina oleje na měrce?
Spoje musíte osahat těsně po jízdě. A koukněte i pod nádobku.
Olej je úplně čistý žádný náznak toho že by tam šla ( a při úniku nad 10l během 5 měsíců by to už muselo přetékat snad :D) spoje sem očistil a po jízdě hned zkontroloval a nic vše čisté. Pod nádobkou též. Pro jistotu jsem ještě měnil pro jistotu výpušták či co to je za Šroubek ze spod nádobky.
Ještě jeden dotaz. Jak moc se dá věřit “skrytému” menu kde ukazuje aktuální teplotu vody? Jde mi o to že při normální jízdě ukazuje teplotu od 96-98C, při svižnějši jízdě se to vyšplhá chvilkově i na 105c. Vše ale jede jak má a chladič je cca 8 měsíců starý
Nejsem si jistej jak je to u tohodle motoru, ale u 3.0 v6 benzínu mi takhle mizela voda přes expanzku, což je jejich takovej známej problém...
Ten BMW V6 bych chtěl vidět.
Podle mne těsnění pod hlavou a nebo to teče někde, kde je horko a stihne se to odpařit.
Teploměru bych spíš věřil. Fakt je potřeba po dojetí hodit pod motor papundekl, aby byla vidět každá kapka. Člověka nenapadne sáhnout všude a případnou netěsností pak po každém dojetí vykape cca decka za dvě hodiny, než teplota a tlak klesne.
No a pak se dají koupit sady (nebo to za pár stovek udělají v servisu), kdy se místo víčka nádržky dá takovej sifonek s kapalinou reagující na CO2. Protůruje se s teplým motorem, třeba i trochu krátce zatíží přes spojku, no a když se kapalina zabarví, tak to funí ze spalovacího prostoru do vody.