Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
Minulý týden měl mechanik mé auto na technické + výměna oleje proběhla.
Dneska jsem zjistil, že mi uniká olej přes vypouštěcí "měděný šroub".
Jelikož je sobota, tak do servisu, kde mi to dělali pojedu až v pondělí. Byl jsem u mechanika u nás na dědině, ten zkoušel dotáhnout šroub, trochu ho dotáhnul, ale víceméně říkal, že byl dotažený. Říkal, že mám auto pojezdit a zkusit zda bude furt přes šroub kapat olej. Pokud se to nezlepší, tak mám jet do servisu, což mám v plánu.
Postup nechám na servisu, ale zajímají mně vaše návrhy, čím by to mohlo být způsobené.
Děkui a přeji hezku sobotu.
Lukáš
Pokud není strhaný závit ve vaně, tak to zase nebude až takový problém. Obecně se šroub komplet mění běžně, teď záleží na jeho provedení. Někde má šroub vyměnitelný "O"kroužek, někde je pryžový kroužek součástí šroubu a někde je třeba jen měděná podložka. Pokud teče, tak je zádrhel podle logiky věci zřejmě v tom těsnění. Osobně jsem vždy měnil jak u Fordů, tak u Opla vždy komplet šroub, ale mnohdy by stačila jen ta Cu podložka či "O" kroužek. Záleží na provedení. Hlavně to chce šroub dotahovat rozumně, aby nedošlo ke ztržení závitů v olejové vaně, což je častým problémem.
Toto se mi nestalo na žádném autě. Jnak při výměně oleje vče očistíím, měděný kroužek - pokud je - vyžíhám dotahuji s citem.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.