Nejste přihlášen/a.
tys přehazoval klapky ze 74kw na 75kw to mi zajímá jak to šlo?
jednu 75kw tu s klapkama v háji mám a celí sání ze 74kw taky
Klapky jako takový ne, to by asi nešlo, jsou řešený úplně jinak. U 75 mají ovládání uvnitř mezi 2.a 3. trubkou, ale u 74 je zvenku. Ten mechanismus uvnitř se mi úplně vyběhal. Na hlavu to pasuje v pohodě, ale problém jsem řešil na straně škrtící klapky, pro kterou jsou jinak pootočený díry na šrouby, takže i samotný těleso klapky je osově jinak pootočený a kryt jejího mechanismu s motorkem se opírá o víko ventilů (klapka pro 74 má jinej vnější tvar a lanko k pedálu). Musel jsem z hliníku vyrobit velkou podložku s osazením pro těsnění s 8 dírama (4 se závitem), abych klapku natočil do původní polohy. Ale klapku mám nějakou noname, možná jiná by se vešla bez úprav, ty kryty bývají u různých výrobců rozdílně tvarovaný (tenhle by se asi časem proklepal). Výměna opačným směrem by asi byla v pohodě, 75 mám myslím těch děr 8, takže asi je zpětně kompatibilní i pro 74 motor a jeho lankovou klapku.
Dobrý den, vlastním škodu Octavia 2 1.6 Fsi 85 kw. Koupil jsem již starší, ale jsem s ní spokojen. Nyní má najeto 178 000. Motor má tvrdší zvuk a šlape dobře - olej nebere. Občas by se měl projet v otáčkách nebo delší trasu na vypálení karbonu, na ventilech, přímovstřik na to trpí a tah má už od spodu. Možná mám štěstí na dobrý kus
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.