Nejste přihlášen/a.
Pokud prozatim uverime perfektne vycistenym, utesnenym a plne funkcim karburatorum jdoucim lehce za tahlem plynu, tak:
1. zkontrolovat vyfuky, zda nejsou ucpane. Nejlepe odpojit komplet vcetne parohu a zkusit motor bez nich. Mysi jsou svine.
2. zkusit jiny, 100% funkcni zapalovaci modul (a nejlepi i fajfky) Cerne svicky a motor nejdouci do otacek zni jako problemy s predstihem.
3. popremyslet, co si nam (nebo i sobe) zatajil. Co vse si menil a stelival po tom, kdy to naposledy fungovalo? Proc 2 roky stala - nepolozils ji?
4. vratit se ke karburatorum
Taková zkušenost s Čínským skútrem ... Dva roky stál k vůli vadnému zapalování. Teď po opravě úplně stejné příznaky... Na volnoběh jakž takž, přidání plynu - dušení motoru... Výměna benzínu +VIF... Necháno proběhnutí na volnoběh... Druhý den znovu, ale už se choval motor lépe . Třetí den taky stejná metoda a už motor jede jako pila a už je to v pohodě. Předpokládám, že v celé palivové soustavě zůstaly nějaké pozůstatky ze starého benzínu a "namočením" novým benzínem dojde k uvolnění a pak už to jede v pohodé. Předpokládám, že to nebyla souhra náhod. Motor 125ccm...
Já teď řešil podobný. Po zimě jsem to šel projet a zahřát kvůli výměně oleje, ale při jízdě pořádně netáhla, nešla to otáček maličko cukala když jsem dal plnej. Na volnoběh běžela v pohodě. Takže jsem hledal kde je problém. Měl jsem podezření na membrány ale ty byly ok ale na jednom karburátoru bylo totálně zaseklý šoupátko. Takže zkontroluj jestli ti jdou pěkně šoupátka. A druhá věc je nevím jak jsi čistil ty karburátory a trysky ale klidně mohli zůstat zasraný i po vyčištění. Ideál koupit novou sadu na repas..
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.