Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Optimální otáčky motoru

Od: luke* odpovědí: 8 změna:
Dobrý den jaké mít optimální otáčky motoru TDI u Common railu. Aby se zadem nezanesl EGR ventil a filtr pevných částic?

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

asd1

1x
Vif a s kompletně prohratym motorem obcas italská údržba, bohatě stačí bezne v provozu akcelerovat vytocenim dvojky, trojky do 4k a pak držet rychlost. Ohraty motor je u nafty min. 10 km.
luke*

Tak já jezdím do kopce na 3 a 3509otacek at se to pročistí ale ten kopec je za chvíli vyjety

 


0x

Ono to není ani tak o ,,optimálních otáčkách´´ jako spíš o tom, že při krátkých trasách, kdy se motor ani pořádně nezahřeje, se bude DPF zanášet. Pokud jezdíte delší trasy a třeba dálnice, pak má filtr dost času se vypálit.

 


0x
Taky neni od veci pouziti aditiva do paliva, VIFu.

 

vernon

0x
To není o otáčkách. Nejezdi krátké trasy. To platí především pro DPF...
luke*

Motor se zahřeje jezdím 40km do práce a 40 km z prace a je to asi půl město půl mimo mrsto

Pokud to je po okresce, tak to DPF moc rád nebude . Já jezdím měsíčně služebákem okolo 6-8tkm, pochopitelně hodně i po dálnicích , kde zaklapnu tempomat na 140 km/h a jen se vezu. Nikdy jsem díky tomu neměl problém s DPF. Naopak kolega, který dělá rozvozy - tedy krátké úseky, časté starty, dálnice jen minimálně - tak ten má problém s filtrem furt, bez ohledu na značku auta. Několikrát jsem s ním byl, když dával auto na čištění. A tam mi řekli dost překvapivé věci . Ano, je pravda, že já neuznávám aditiva, beru to jako placebo, jehož základní efekt je ten, že dotyčný řidič má pocit ,,něčeho lepšího´´ v nádrži. A žil jsem v tom, že za pocit se platí, ale proč ne, když to motoru neškodí. No - tak motoru prý ne, ale právě zmíněný VIF je prý perfektní cesta k zanesení DPF, což bylo prý asi i příčinou, že posledně jsme byli s kolegovým autem na čištění už po 80tkm, namísto obvyklých 100-120tkm. On tam ten Vif lil fest.

asd1
To je odvážný tvrzení,že spalováním vif vzniká popel který ucpava dpf. Čím to má pan mechanik podložený? Mě už mechanici tvrdili spoustu nesmyslů... musel by mít minimálně dvě stejný auta se stejným řidičem, jedno s aditivaci druhý bez, např. Borec by měl dvě auta a každý den by je střídal. Jinak to je jen jedna paní povídala..
Spíš je to rukama, nejen couracky ale bude tam i podtaceni,nedochlazovani apod.
Taky je jasný že auto který jezdí od funglovky dálky a řidič není prase, tak vydrží dyl.
Vif placebo není, to jsem zkousel a dokazu rozlisit vliv paliva od stylu jizdy, a stav mých aut potvrzuje že urcite neskodi

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]