Palivové čerpadlo. Stalo se mi totéž u Octávky. Chvilku to jelo, chvilku špatně, chvilku vůbec.
Já sazim na hadičku - husí krk od motorku čerpadla nahoru k prirube, po 20 letech a 400tkm mi prdla u feldy i oktavky, vlastně v obou případech vydržela+- stejně Benzín pak stříká uvnitř nádrže a výstup nema tlak. Nahradil jsem gumovou benzínovou hadicí, kdyby se časem rozpadla,nic se neděje, mám možnost i startování na lpg.
A ještě mě napadá, nevím, jak má 1,3mpi resenej regulator tlaku paliva, ale u 1,6mpi mi kdysi podobné projevy zpusoboval, když začal prosakovat do sání skrz spojovací podtlakovou hadičku, odhalil jsem to až když se hadička rozpadla.
Čerpadlo je u 1.3MPI v přírubě nádrže. Není ponořené na dně. A píše, že to chvíli jede dobře, chvíli špatně. Prdlá hadice nebo prdlá membrána regulátoru paliva by mu to vyřadila z provozu úplně.
Napadlo mne ještě relé čerpadla v poj. skříňce. To bych na jeho místě zkontroloval jako první. A konektor čerpadla na nádrži, zda není povytažený. Je tam plastový zámek a mohl z toho konektoru vypadnout.
Co vím, je tam cerpadlo konstrukčně stejný jako všude jinde, takže pod hladinou ten "kýbl" s motorkem a prostorem okolo a a plovákem a pak od něj k průběhu vedou 2 husí krky a ty časem úplně zkamení a praskaj. A ten regulátor, když špatně funguje, to pak motor může nějak jet, ale bohatost různě kolísá, nebo když propouští do sání, zblbne to lambda regulaci.