Nejste přihlášen/a.
Ze začátku větší proud, než se řídící jednotky "uspí". Jedině nechat zapojený ampérmetr a sledovat proud, po dvaceti minutách by to mohlo být dobré...
FF1/ 1,6 benál měl originál 44 Ah, takže ze 100% na nulu za měsíc je nějakých 0,6 mA, baterka určitě už nemá plnou kapacitu a taky se nevytlouká do nuly, takže odběr je menší..= auto je v pořádku a holt to chce občas hodit nabíječku, nebo odpojit baterku, pak stačí dobít po půl roce resp. při poklesu napětí pod 12V
Klidový odběr se měří po "uspání" jednotek.
Často jsou studeňáky na desce budíků, enbo i jen zasviněná a jsou tam svody = umýt desku isopopylalkoholem a zkontrolovat jak vypadaj pájený spoje. Může svítit nebo i blikat podsvícení displeje palubáku.. Pak je možný že se jednotky náhodně probouzí ze spánku a zase usínaj a odběr je větší..
Spletl jste se o několik řádů - vybít 44Ah za 30 dní po 24 hodinách mi vychází 60mA. Do nestartovatelného stavu starší baterie stačí klidně i třetina. Co tak slýchám od kolegů, dnešní dnešní auta na měsíční stání nejsou dělána. Např. Renault Espace IV genrace mám od tří majitelů různých motorizací nezávisle potvrzeno, že i novou baterii do nestartovatelného stavu to auto uvede již po dvou týdnech.
Vypojte alternátor a merajte. Ak je chyba v alternátoru,ktorý normálne dobíja,tak sa tam akosi budí vinutie,ak motor stojí a je odber a batéria sa vybije. Na túto vec sme nevedeli príst na Fabii,čo nakoniec viedlo ku namontovaniu odkostrovača. Po odídení alternátora po asi roku a výmene za nový sa vybíjanie baterky odstranilo.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.