Nejste přihlášen/a.
přesně tak, mělo jít o tisíce kusů motorů vyrobených nekdy kolem r 2006/2007, v němcku se měnil motor v rámci záruky, v ČR ojnice prorazila blok a majitel - český podčlověk - hradil opravu sám...
na německé foru je dokonce přilepno vyjádření výrobce jednomu majiteli kde přiznává problémy se upevnujícími šrouby s tím že nelze přesně určit konrétní množinu vozidlel s tímto problémem...nevím zda na to nebyla dokonce nějaké svolávačka
Zdravím chlapci,
mám menší update. Vyměnily se ojniční šálky - na 1. a 4. válci šálky jako nové. Nepěknou barvu však měly na 2. a 3. Zvuk však stále přetrvával. Nakonec jsme přišli na to, že píst mlátil do hlavy. Zítra se to bude startovat, tak jsem zvědavý jak malé dítě bo bez auta už jsem zhruba 2 měsíce. V příloze jsou obrázky. Díky za všechny rady, snad je to finální...
Delší ojnice by to vysvětlovala.. Při startu je nízký tlak oleje = hřídel se dotýká ložiska / neni opřená o olejový film který vymezuje polohu uprostřed, tj. hřídel má větší pohyb nahoru - dolu, jak klika tak ojnice. Trochu sednout si mohlo jak těsnění hlavy tak i zvětšit vůle v ložisku.
Nahoře píšeš že to dělalo jen ve vyšších otáčkách, teď zase že jen při startu - tak jak to je? Vyšší otačky to taky potvrzujou, píst jede rychleji = má větší setrvačnost a v úvrati vyletí vejš než když má menší kinetickou energii
Situaci nezávidim.. Děláš mu pokusnýho králíka. A motor napadenej lemplem nikdo rozumnej nebude chtít dělat... Dost možná totálka, vyměnit celý auto nebo motor, možná sehnat levně auto se shnilou kastlí a dobrým motorem a přehodit si motory (+automaticky nový šály+šrouby)
Si to shrneme... Jelo normálně, ale klepalo - píst dosáhl na hlavu = vyjetý šály. Při opravě tam něco těžce pojebal a teď nevi co s tim ani co tam je blbě.. Jako první připadá do úvahy nastavení rozvodů.. A pokusy "posunout časování" znamenají že netuší ani jak rozvod má být nastavený.. Bohužel na takhle pojebanej motor potřebuješ dobrýho motoráře který to umí najít a dát dohromady, do toho se nikomu rozzumnýmu chtít nebude a když už tak to nebude za hubičku..
Pak přehlídnutý drobnosti jako nezapojený konektory, polámaná kabeláž atd, tam napoví diagnostika a hodnoty z čidel..
dable, když mu to žere 13 na 100, tak tam nafta asi jde
Najít někoho kdo to dá do kupy za rozumný peníze nebude lehký.. Nastudovat si celou problematiku a dodělat svépomocí nebo sehnat jinej motor příp. celý auto...
Nechat se v tom hrabat lempla = jen sypat další a další prachy a nakonec to ani nestartne...
Moje rada je... Kup motor z vrakáče, dej jej do auta a rychle se celého auta zbav. Lepší to nebude. Taky mám BXE, ale v Golfu. Když měl 4 roky, tak se šla podívat ojnice ven. Auto dostalo nový půlmotor. Jak bylo auto zhruba o 60 tis. km starší, tak se dělala generálka hlavy s převložkováním vstřiků. No a jinak celkově to auto stojí za h... Těměř každý rok se tam něco opravuje. Než takovouhle kvalitu auta, tak raději Číňana.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.